Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor forsikrer man Audi S4/S6?

bleidd

Anbefalte innlegg

Jeg har i mange år ønsket meg en S4, rundt 93-94, og gjerne varebil.

Har ved flere tidligere anledninger ringt rundt til de store forsikringsselskapene (som man gjør når man ser etter ny bil), men svarene har vært nedslående. "Dødsmaskin" og "tyveriobjekt" er gjengangere, og de fleste selskaper vil ikke engang gi meg en pris. Et selskap sa de kun tok brukere over 27 år (var 26 da), men prisen var avsindig høy.

Nå er jeg snart 28, lurer på å bytte bil mot sommeren, og S4 eller S6 frister veldig. Jeg har jo sett drøssevis av dem på veiene, og de må jo være forsikret ett eller annet sted. Noen her som har en, eller vet hva som må til for å eie noe slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk en vag (no pun intended) tilbakemelding fra en selger.

1993 Audi S4 2,2TQ -> Terra forsikring, 4xxx kroner. Bonus og dekning ukjent (antakeligvis 75% og ingen kasko). Men dette er tall jeg liker. Da jeg ringte til de "store", skulle de ha 5-sifret, alle sammen (delkasko).

Terra, er det et lite selskap? Ser at man må kontakte nærmeste samarbeids-bank for forsikringer. I mitt tilfelle (Ålesund) er det Ørskog Sparebank på Sjøholt (drøy halvtime unna). MÅ man være kunde i den banken for å forsikre noe med Terra? Får ikke ringt dem før i morra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...