bleidd Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg har i mange år ønsket meg en S4, rundt 93-94, og gjerne varebil. Har ved flere tidligere anledninger ringt rundt til de store forsikringsselskapene (som man gjør når man ser etter ny bil), men svarene har vært nedslående. "Dødsmaskin" og "tyveriobjekt" er gjengangere, og de fleste selskaper vil ikke engang gi meg en pris. Et selskap sa de kun tok brukere over 27 år (var 26 da), men prisen var avsindig høy. Nå er jeg snart 28, lurer på å bytte bil mot sommeren, og S4 eller S6 frister veldig. Jeg har jo sett drøssevis av dem på veiene, og de må jo være forsikret ett eller annet sted. Noen her som har en, eller vet hva som må til for å eie noe slikt? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Fikk en vag (no pun intended) tilbakemelding fra en selger. 1993 Audi S4 2,2TQ -> Terra forsikring, 4xxx kroner. Bonus og dekning ukjent (antakeligvis 75% og ingen kasko). Men dette er tall jeg liker. Da jeg ringte til de "store", skulle de ha 5-sifret, alle sammen (delkasko). Terra, er det et lite selskap? Ser at man må kontakte nærmeste samarbeids-bank for forsikringer. I mitt tilfelle (Ålesund) er det Ørskog Sparebank på Sjøholt (drøy halvtime unna). MÅ man være kunde i den banken for å forsikre noe med Terra? Får ikke ringt dem før i morra. Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Om du finner noen som vil forsikre en S4 uten å rane deg så setter jeg pris på å bli informert:) sikler litt etter en s4 varebil om dagen... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 oh, en som var naboen min før har en s6.. han er vel 23 elns.. Mistet fører kortet en gang eller to.. Tatt noen ganger kan man si.. vraket et par biler.. Lurer på åssen han har forsikring jeg x] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå