Babadurion Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hei, gjør dette enkelt og grett. Jeg laget en kryptering istad på 64bit på nettverket, men nå kommer jeg ikke inn på routeren igjen. "192.168.2.1" Jeg ser helst det er en mulighet utenom "reset" av routern. Takk Lenke til kommentar
pfviv Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Koble deg på med netverkskabel da bruker du ikke kryptering. Ivan Edit: Regner med det er tråløst du har problemer med Endret 31. januar 2006 av pfviv Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Alt virker jo, det er bare det at jeg ikke kommer inn på routneren min via trådløst, jeg er sikker på at det skal være mulig, men bare hvordan ? Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Har egentlig null og niks peiling på trådløse nettverk, men kanskje det er noe i driveren til det trådløse kortet ditt. Sjekk der, at du må skrive inn passordet du la til når du krypterte eller noe slikt. Lenke til kommentar
pfviv Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Det er vanligt att du ikke kommer inn på routeren tråløst pga. sikkerhet. Noen routere kan du åpne for dette men det er ikke lurt. Komm du inn før krypterig? Det kan vere att den stenger deg ute siden du satt på kryptering. Og jeg rengner med du kommer inn med kabel direkte. Ivan Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Det er vanligt att du ikke kommer inn på routeren tråløst pga. sikkerhet.Noen routere kan du åpne for dette men det er ikke lurt. Komm du inn før krypterig? Det kan vere att den stenger deg ute siden du satt på kryptering. Og jeg rengner med du kommer inn med kabel direkte. Ivan 5527890[/snapback] Kom meg jo inn før Var jo der jeg satt opp krypteringa. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Og du har selvsagt satt opp maskinen din med den krypteringsnøkkelen du sel satte opp på routeren? Lenke til kommentar
Myron Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Prøv 128bits hvis du kan. Noen wlan-kort har problemer med enten det ene eller andre. Det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Og du har selvsagt satt opp maskinen din med den krypteringsnøkkelen du sel satte opp på routeren? 5528192[/snapback] Jeg har skrevet inn en krypteringskode for å komme meg på nett, ikke noe annet. Haar jeg glemt noe? Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Prøv 128bits hvis du kan.Noen wlan-kort har problemer med enten det ene eller andre. Det er verdt et forsøk. 5528318[/snapback] HvordaN skal jeg greie det? Når jeg har laget en 64bits og må skrive inn en 64bits krypterings kode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå