Frantic Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Noen som klarer å finne ut ca. hva det koster meg å forsikre en 1996 modell av Fiat Coupe Turbo? Er 18 år, så er min første bil og har derfor ingen form for bonus. Bilens Vekt: 13-1400kg. Hk: 196. Noen som har noen erfaringer ellers med denne bilen? På forhånd takk. Setter stor pris på seriøse svar. Lenke til kommentar
otis Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hmm, jeg beregnet forsikringen til 42770,- på meg. Men jeg valgte følgende; Brukere under 24 år, inntil 20000km i året, ingen alarm, AC, startsperre, pant i bilen, egen tomt, kasko med 4000,- ved skade. Postnummer Trondheim. På DNB.no ble det 22137,- med helt like alternativer. Så du får jo en viss pekepinne av dette, fikk ikke beregnet på Gjensidige.no. Det var visst en spesiell henvendelse. EDIT: Jeg vet ingenting om denne bilen idet hele tatt. EDIT2: Du starer med 20% bonus når du tegner forsikringen for første gang. Endret 31. januar 2006 av otis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå