XAntaresX Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 hvis den sto på feil V fra butikken.. blir det jo en garantisak. Jeg synes man skal være 100% ærlig når man returnerer varer. Ikke flytt tilbake til 220 og lat som om den bare er deffekt.. kan ende med at du må betale for både denne og en ny strømforskyning uansett.. ta heller en tlf til butikken og forklar saken.. bli enige om en retur av varen. Hvis de ikke godtar dette. se om sikring kan skiftes, og hvis ikke det går.. ; en ny strømforskyning koster ikke all verden. jeg tenker .. tid er penger og hvis man bruker timer og dager på å fixe noe som koster 500 kroner.. da er det elendig timelønn. foresten.. hvem i huleste er det som sjekker om strøm står på 115 eller 220? har bygd utallige pc'er og tanken har aldri streifet meg. jobbet på en skole der elevene til stadighet moret seg med Svenskeknappen på elev-maskinene.. ny strømforskyning fixet alltid problemet. Lenke til kommentar
kokkelimonke Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Du kan godt bare skifte sikring, men problemet ligger vel både i å finne ut hvilken type sikring det er (er ikke så enkelt å lese med all soten på insida) samt at du skal få tak i en ny. Tviler egentlig på at disse selges "over disk" "Ja, tror dem selger dem under disk på Svinesund." Jeg kjøte ny sikring på Esso.. og det var ikke vanskelig å finne ut hvilken sikring det var. Bare til å vaske vekk soten det :smile: Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: XAntaresX skrev (2002-09-17 09:51):hvis den sto på feil V fra butikken.. blir det jo en garantisak. En garantisak pga at den ikke er instillt til ditt bruk når du får den? hmm... Hvis du kjøper deg en CD-brenner og du ikke greier å brenne mer en en gang på hver CD, er det jo ikke en garantisak fordi "mulitsession" ikke er enablet... (litt dårlig exempel, men) Dette er en innstilling akkurat som spenningen på en PSU og kommer an på hva ditt formål med varen er... Men, at butiken bør godta det og gi deg en ny gratis er klart, men de er ikke pliktet til det med tanke på garatnien vil jeg tro... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 07:22, skrev Dan Hansen: Quote: Den 2002-09-15 01:54, skrev Os|r|s: Har selv sprengt en sikring på denne måten, men jeg stilte tilbake til 230 og sa til folkene på PC-verkstedet at PSU plutselig tok kvelden "av seg selv" :smile: Svindler!!!!! Helt enig. Forbanna svindler!!! Ekke rart at det blir dyrt i Norge Svilder alt og alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå