aldrimerforum Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Dette betyr at man antageligvis vil kunne spille backups på xbox live om ganske så kort tid, noe som til nå bare har vært en drøm for pirater.. www.xbox-scene.com Det beste er at x360 dvd firmwaren ikke er så ulik den på den originale xboxen. Endret 31. januar 2006 av TorgeirS Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Det beste er at x360 dvd firmwaren ikke er så ulik den på den originale xboxen. 5527401[/snapback] Det verste, mener du vel? Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 JEg driter i om folk skal chippe xboxen sin eller ikke men jeg skal iallfall ikke. Live er jo den beste tingen ved hele xboxen Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 og denne typen hacking (eller hva det nå kalles) gjør at Live er en mulighet! Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) og denne typen hacking (eller hva det nå kalles) gjør at Live er en mulighet! 5528149[/snapback] Ah. Og hvordan det? Når Microsoft slipper updates som du må laste ned for å kunne bruke Live videre, som helt sikkert sjekker software og hardware i samme slengen. Tror ikke folk bør gamble på at de får beholde Live-abonnementet sitt så lenge dersom de spiller online med en moddet Xbox Edit: Som jeg sa: http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=7968 De kommer til å fortsette slike oppdateringer. Endret 31. januar 2006 av Crockett Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) mente at det var det det stod i artikkelen, men mulig jeg husker feil edit: ok ser nå at det ikke står noe om dette, så glem det:) Endret 31. januar 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 og denne typen hacking (eller hva det nå kalles) gjør at Live er en mulighet! 5528149[/snapback] Ah. Og hvordan det? Når Microsoft slipper updates som du må laste ned for å kunne bruke Live videre, som helt sikkert sjekker software og hardware i samme slengen. Tror ikke folk bør gamble på at de får beholde Live-abonnementet sitt så lenge dersom de spiller online med en moddet Xbox Edit: Som jeg sa: http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=7968 De kommer til å fortsette slike oppdateringer. 5528199[/snapback] på Xbox 360 ja og det er bare snakk om xbox nå , og det er en firmware hack på dvd-rommen, eneste den gjør er å lure dvd driven til å tro at der en DVDXBOX media og jeg er 99% sikker på at gamle xbox ikke kan tette hull sånn som xbox 360 kan Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 på Xbox 360 ja og det er bare snakk om xbox nå , og det er en firmware hack på dvd-rommen, eneste den gjør er å lure dvd driven til å tro at der en DVDXBOX media og jeg er 99% sikker på at gamle xbox ikke kan tette hull sånn som xbox 360 kan 5528325[/snapback] Jo men i de påfølgende innleggene ble det nok snakk om Xbox360. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Dette betyr at man antageligvis vil kunne spille backups på xbox live om ganske så kort tid, noe som til nå bare har vært en drøm for pirater.. www.xbox-scene.com Det beste er at x360 dvd firmwaren ikke er så ulik den på den originale xboxen. 5527401[/snapback] Endret 31. januar 2006 av magenuss Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Dette betyr at man antageligvis vil kunne spille backups på xbox live om ganske så kort tid, noe som til nå bare har vært en drøm for pirater.. www.xbox-scene.com Det beste er at x360 dvd firmwaren ikke er så ulik den på den originale xboxen. 5527401[/snapback] Har jo kunnet spille backups på live i maaange år nå! 5528629[/snapback] mhm, da kan du vel fortelle hvordan du har klart noe, en hel hackerverden frenetisk har prøvd å få til i MANGE år? Skulle likt å vite det altså Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Tenkte feil, my bad. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Det kommer antageligvis til å ta lang tid uansett. Xbox 360 har garantert noen sikkerhetsjekker for å kontrollere at ingen har tuklet med Dvd-firmwaren. Bare idiotisk å legge så mye styr på å signere xbe-filene, mediasjekk osv, uten å ha noen som helst sikkerhet på dvd-firmwaren. Microsoft har lært av feilene på Xbox 1. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 vel, nå er ikke dette en feil som er blitt brukt/oppdaget før nå, og det er inne i xboxens 4(?) år, men de lærer vel kanskje av dette da vel. SIden det er blitt kjent først nå, er det vel lite MS kan gjøre med de boxene som allerede er sendt ut (hva kan de egentlig gjør med en sofwareoppdatering?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå