Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kun eit blinkande lys under oppstart

Anbefalte innlegg

Har satt samen maskina mi på nytt etter å oppgradert den med vannkjøling. No når eg skal starte den opp, er d lite teikn til liv. D einaste som skjer er at eit lite røtt diodelys nederst på hovudkortet blinker. Lysdioden sitter rett under S-ATA inngangane.

Det er ikkje teikn til at viftene prøver å starte heller. Eg misstenker at straumforsyninga har tatt kvelden, men eg litt usikker. Kan d vere hovudkortet og?

På hovudkortet er d ein liten skjerm som skal vise tal ved oppstart. Desse tala som blir vist indikerer at den tester alle komponenter og liknande ved oppstart. Denne skjermen er helt død også.

Hovudkort: Abit FATAL1TY AN8 S939

Vannkjøling: Waterchill

Prosessor: AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz Socket 939

RAM: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack

Skjermkort: Sapphire Radeon X800XL 256MB GDDR3

Setter pris på all hjelp :thumbup:

(hehe....eg ser litt komisk på heile situasjonen: Første gong eg fekk vannkjøling, funkakje pumpa. No har eg fått ny pumpe som funker, men no funker ikkje PC'en. TYPISK)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei..

Det du bør gjøre er å demontere hele PC`n for så og sette den sammen igjen, innstaler først kun deler du trenger for å boote opp! Om den ikke starter kun med nødvendige deler bør du bytte ut 1 og 1 del med deler du vet fungerer, så finner du raskt feilen.

Lizard the Wizard

Lenke til kommentar
Hei..

Det du bør gjøre er å demontere hele PC`n for så og sette den sammen igjen, innstaler først kun deler du trenger for å boote opp! Om den ikke starter kun med nødvendige deler bør du bytte ut 1 og 1 del med deler du vet fungerer, så finner du raskt feilen.

Lizard the Wizard

5527792[/snapback]

Fant ut av d.......Tok ut eine RAM brikka og satt den inn igjen. Da funket alt:)

No blei d vannkjøling. Var på tide

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...