Gå til innhold

Webshop som har lager i Oslo der man kan hente

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.netshoposlo.no

5527028[/snapback]

Ahh....Takk :thumbup:

Må man "bestille" det via siden først, og så dra opp dit, eller kan man kjøre dit direkte og kjøpe det?

5527052[/snapback]

De har et "showroom" der du kan rusle rundt å se på utstilte varer. Her er det også utstilt noen PCer du kan bruke for å legge inn bestillinger. Når du har bekreftet bestillingen kommer det ut en liten kølapp/kvittering fra en printer over(?) skjermen.

Du kan nå følge med på skjermene i lokalet, og se når din ordre er klar for henting. (tok ikke mange minuttene da jeg var der).

For å hente varene må du gå ut av showroomet, og inn døra ved siden av - til hentebua.

Lenke til kommentar
http://www.netshoposlo.no

5527028[/snapback]

Ahh....Takk :thumbup:

Må man "bestille" det via siden først, og så dra opp dit, eller kan man kjøre dit direkte og kjøpe det?

5527052[/snapback]

De har et "showroom" der du kan rusle rundt å se på utstilte varer. Her er det også utstilt noen PCer du kan bruke for å legge inn bestillinger. Når du har bekreftet bestillingen kommer det ut en liten kølapp/kvittering fra en printer over(?) skjermen.

Du kan nå følge med på skjermene i lokalet, og se når din ordre er klar for henting. (tok ikke mange minuttene da jeg var der).

For å hente varene må du gå ut av showroomet, og inn døra ved siden av - til hentebua.

5527372[/snapback]

Tusen takk for godt svar :)

Lenke til kommentar

Butikker i Oslo it

Oslo:

Digital Impuls - Møllergata 9

Datakjeden - Møllergata 1

Datakjeden - Stovner Senter, 2. etg [stovner]

Pcstyling - Munkedamsveien 80

3dfxcool - Ryensvingen 15

Pyton - Lilleakerveien 4b

Datasupply - Markveien 59

Ultradata - Pilstredet 65A

Computer City - Strömsveien 266 [Alnabru]

Telemark-Computer - Fredensborg veien 4

Lenke til kommentar
Bare vær oppmerksom at det spekulerers i angreretten i den såkalte "hentebua" til netshop.no og de påstår at det i utgangspunktet ikke er noen angrerett dersom du henter varer der.

5527466[/snapback]

Nei det er jeg inneforstått med, og denne blir vel definert som en vanlig butikk når man går og handler i en slik butikk der man faktisk kjøper varen over disk. Man kan ikke kreve angrerett da.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Det er vel angrerett uansett hva og hvor du kjøper? Innen 7 dager i uåpnet pakning.

5527621[/snapback]

Skulle gjerne hatt en oversikt over hvor stor del av befolkningen som faktisk tror dette...

Etter mitt skjønn er poenget med angreretten at når du handler over nett/telefon etc. ikke får se eller prøve varen på ordentlig på forhånd, og at du på grunn av dette skal ha anledning til å sende den tilbake hvis den ikke skulle være slik du trodde. Slik det høres ut er netshops hentelager fortsatt ingen butikk i vanlig forstand, så angreretten burde fortsatt gjelde der.

Lenke til kommentar
Bare vær oppmerksom at det spekulerers i angreretten i den såkalte "hentebua" til netshop.no og de påstår at det i utgangspunktet ikke er noen angrerett dersom du henter varer der.

5527466[/snapback]

Var og handlet der i ettermiddag, og det stod oppslag på veggene der at angreretten ikke virket der, da det var et butikkutsalg.

Lenke til kommentar
Det er vel angrerett uansett hva og hvor du kjøper? Innen 7 dager i uåpnet pakning.

5527621[/snapback]

Skulle gjerne hatt en oversikt over hvor stor del av befolkningen som faktisk tror dette...

Etter mitt skjønn er poenget med angreretten at når du handler over nett/telefon etc. ikke får se eller prøve varen på ordentlig på forhånd, og at du på grunn av dette skal ha anledning til å sende den tilbake hvis den ikke skulle være slik du trodde. Slik det høres ut er netshops hentelager fortsatt ingen butikk i vanlig forstand, så angreretten burde fortsatt gjelde der.

5528585[/snapback]

du aner ikke hvor ofte jeg har lurt på det der :p

Lenke til kommentar

5527466[/snapback]

Var og handlet der i ettermiddag, og det stod oppslag på veggene der at angreretten ikke virket der, da det var et butikkutsalg.

5529417[/snapback]

Ja, det er nettopp det jeg mener med spekulering...

Uansett, ser nå at komplett har en ny tjeneste som tilbyr henting på Oslo S, samme dag dersom du bestiller før kl. 10. Du mister heller ikke angreretten på den tjenesten. Tror nok jeg vil vurdere den tjenesten fremfor "hentebua" neste gang, dersom den ikke er altfor dyr. Ikke fordi jeg har noen planer om å benytte noen angrerett, men fordi jeg ikke liker omgåelse av regler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...