Znoken Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Skal modde PS2 og lurer altså på om det er noen som har erfaring med Hammer.no..Siden jeg aldri har vært borti modding så vil jeg la de utføre hele jobben...Håper andre som har brukt de kan komme med sine erfaringer hos de..... Endret 31. januar 2006 av Znoken Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg har kjøpt en del utstyr fra hammer.no, og jeg har fått varene av de ganske raskt. Men jeg har aldri moddet hos de. Tenkte jeg bare skulle dele min generell erfaring av å handle fra dem Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hehe, du har vel litt mere info og komme med når det gjelder hammars arbeid?? Jeg ville ALDRIG sendt noe dit... Send den heller hit Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hehe, du har vel litt mere info og komme med når det gjelder hammars arbeid?? Jeg ville ALDRIG sendt noe dit... Send den heller hit 5533106[/snapback] hehe.. Jeg har sett et bilde av hammer sin installasjon ja, men blir litt feil om jeg skal si noe negativt om andres arbeid når jeg modder selv. Jeg har handlet andre ting av de og det har gått smertefritt, dessuten kan det godt hende at hammer sine installasjoner er topp nå om dagen for alt jeg vet MINE personlig erfaringer med hammer er ivertfall positive, men som sagt har jeg aldri modda hos de. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Moddet min xbox hos de, og er veldig fornøyd. Var vel type 2-3 år siden, og den funker bra fremdeles Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Moddet faktisk min gamle Nokia 8210 hos de. De skifta ut de grønne LED lampene med kule blå Dette er 4- sikkert 5 år siden, men de var den gang meget professjonelle, og regner med at de fortsatt er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå