Solemdal Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hei. Når jeg sitter på Skype og spiller, så hører kompiser alt hva jeg gjør ingame. F.eks, hvis jeg spiller av en mp3, så hører kompisene mine det, uten at jeg er i nærheten av mikrofonen. (Ja, jeg har på headset, og ikke høytalere. ) Hadde samme problemet på tidligere hovedkort med innebygd realtek, men fant aldri en løsning. Det er en innebygd realtek lydkort i hovedkortet. Takker på forhånd, soldis Lenke til kommentar
meeg Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Du må stille inn "Voice activation level" eller lignende (Teamspeak har dette, men vet ikke om Spype har tilsvarende.). Mao. du må stille inn sensitiviteten på mikrofonen i programmet du bruker, og har ingenting med hva slags lydkort du har. Lenke til kommentar
Solemdal Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Finner ikke noen "Voice activation level" alternativ i noen av programmene jeg bruker. (Skype og VT) Noen andre forslag? Må vel være noe options i XP eller lydkortet? Lenke til kommentar
Damination Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 skype har ingen slike konfigs bare teamspeak / vt som har dette ! litt merkelig problem ! Lenke til kommentar
vergor Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) jeg har også dette problemet. se min post. setter pris på hvis noen har peiling på hva det skyldes, og forteller meg det.. Endret 1. februar 2006 av vergor Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Realtek AC97 lydchippen suger. Det gjør driverne deres også... Kjøp et ordentlig lydkort, da vil du unngå støy og avlaste prosessoren også. F.eks. Creative SB Audigy SE? Lenke til kommentar
Solemdal Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Hei. Fremdeles ingen med en brukbar løsning? : - ) Svært irriterende problem. Lenke til kommentar
mar Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hei. Fremdeles ingen med en brukbar løsning? : - ) Svært irriterende problem. 5595066[/snapback] Hører han lyden(musikk) klart og fint, eller litt uklart og i det fjerne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå