mobilfreek Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 poster dette på wow forumet fordi dette handler jo litt om wow men uanset.. noen som vet hvor jeg kan få tak i en gratis Vt/teamspeak server som passer til wow? Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Passer til wow? er bare og bruke hva enn du har, hvis ikke host selv ^^ Lenke til kommentar
jocke Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 poster dette på wow forumet fordi dette handler jo litt om wow men uanset.. noen som vet hvor jeg kan få tak i en gratis Vt/teamspeak server som passer til wow? 5526896[/snapback] VT/TS er VT/TS uansett hvilket spill det er snakk om. Og nei, vet ikke om noen gratis. Eneste er at du kan hoste selv. Om du bruker nyeste versjonen (2.3.0), er den hardcoda til 8 slots, noe som gjør at det maks kan være 8stk på serveren. Om du klarer å få tak i den gamle (2.1.0), er denne ubegrenset. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 poster dette på wow forumet fordi dette handler jo litt om wow men uanset.. noen som vet hvor jeg kan få tak i en gratis Vt/teamspeak server som passer til wow? 5526896[/snapback] Freevt her kan du få satt opp gratis VT server, til gamle versionen 2.1.1 men ikke sikker på hvormange folk du kan ha inne på den.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Bare å laste ned VTmix, så får du med alle versjonene http://www.ned-clan.nl/component/option,co...r/ascdesc,DESC/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Dette er et software spørsmål og ikke et wow-spm så dette skal ligge under programvare-kategorien og ikke i wow-kategorien. Posten flytte til programmvare-kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå