ruva Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Bilde er tatt igår ettermiddag. Synes det var så fine farger på himmelen. Tatt med Canon 50mm på f3.2, handholdt 1/80, iso 200 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Elsker fargene. Har du gjort noe med det i bildeprog? Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Litt rotete nederst på bildet... Du burde kanskje tatt litt mindre av "byen", f.eks bare skolen eller hva det er... Det er litt mye nede på gata som stjeler oppmerksomheten.. Ellers ganske bra. Flotte farger på himmelen. Endret 31. januar 2006 av DonKristo Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Se det, ja. Skikkelig artig. Normalt tenker man natur og landskapsfoto når man ser slike bilder, men dette bildet bryter med de vante forestillingene. Artig. Selv om de takene med snø i forgrunnen er litt dominerende, er jeg i tvil om jeg ville gjort noe med det. Kanskje, kanskje ikke. Det er nemlig mulig bildet blir for sterilt da. Lenke til kommentar
ruva Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Prøvde å croppe bildet men det ble kjedelig i mine øyne. Men for all del bare kom med innspill. Eller forslag til å croppe dette bedre. Kan sende oginal fil om noen vil prøve seg Har ikke gjort noe med fargene, unntatt å få fram fargen på "byen" som på orginalen er veldig mørk. Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 er det tatt fra startboleilighetene i sinsenveien? eller studentleilighetene over carl berner? føler at jeg drar kjensel på området men så himmelen selv fra teisen- området, og det var fint. dessverre så har jeg 1 stk batteri på retur i posten etter bytte hos nikon, så får bare vente med å knipse inntil videre :/ Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 er det tatt fra startboleilighetene i sinsenveien? eller studentleilighetene over carl berner? føler at jeg drar kjensel på området men så himmelen selv fra teisen- området, og det var fint. dessverre så har jeg 1 stk batteri på retur i posten etter bytte hos nikon, så får bare vente med å knipse inntil videre :/ 5527325[/snapback] Pizza Gutta nederst i bildet kan minne veldig om Carl Berner.. hehe Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Det var et helt spesielt lys i går ettermiddag. Løp ut og tok en del bilder selv uten stort hell. Synd egengtlig, for så fint lys som det var i går er det ikke ofte man ser. Synes du klarte å fange lyset på en fin måte med ditt bilde uten at motivet var det helt store. Lenke til kommentar
ruva Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Tatt fra startbo leilighetene på carl berner ja. Har faktisk enda ikke prøvd pizza gutta.... Holder meg til kebab biten rett over gata... En kyllingkebab middag der er bare snadder! spesiellt dagen derpå Ellers liker jeg bildet bedre nå enn da jeg tok det... synes det er mange "små detaljer" som kommer fram etterhvert... Kommer sola fram på samme måte idag så stikker jeg på takterrassen... der er det skikkelig bra utsikt utover Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå