salah Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hei. Jeg lurer på om det er muligheter for å velge noe innenfor data/informatikk som valgfag til neste år? Da skal jeg nemlig gå vk1. Mvh pavlion EDIT: VK1, ikke VG1 Endret 31. januar 2006 av pavlion Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hvilket GK går du på da? Lenke til kommentar
salah Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg glemte å ta det med, beklager Jeg går realfaglinja på John Bauer i Oslo Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Da kan du velge feks informasjons behandling, og bedøk som studierettning. (edit: og kanskje markedsføring, men vet ikke om det er mest data men mye er det nok tror jeg) Informasjonsbehandling omhandler hjemmesider, access osv.. Oppsøk Rådgiveren din Endret 31. januar 2006 av HoaXed Lenke til kommentar
salah Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Problemet er at vi ikke har noen rådgiver på skolen vår. Det er det som også irriterer meg. Men informsasjonsbehandling bør vel ikke være vanskelig, jeg driver jo mye med data, maskinvare, dataarkitektur, ikke minst av alt: avansert webutvikling. Er det noen andre jeg kan ta kontakt med for å få mer informasjon? Er det mulig å studere for eksempel noe du selv velger og deretter få karakter i det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå