*Thug* Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 I Helgen fikk jeg virkelig vite hva det betyr å ha et godst støtteapparat rund seg. Det hele startet på fredag, da jeg og min samboer var borte på middag, spiste og drakk godt og det hele vitnet om en kveld godt over middels for min del, bare velstand. Men da jeg kom hjem og fikk lagt meg, gikk det ikke mange timene før jeg våknet og var fryktelig dårlig, dette resulterte i et relativt langt do-besøk hvor brorparten av tiden ble tilbringt i knestående forran porselensguden. Dette skulle vise seg og vare noen timer, 9 for å være nøyaktig, med annslått intervall på ca. 5 min mellom hver "runde" (og nei, jeg overdriver ikke). Da klokken nærmet seg 13 på Lørdag, så jeg ikke annen råd enn å ringe legevakta, som sendte ut en ambulanse sporenstreks. Jeg er forøvrig helge-pappa til en gutt på 16 mnd. noe jeg så mørkt på en stund, da han krever en del, og for å si det sånn; jeg hadde ikke en del å gi. Men moren min tok seg av han i 2 netter for meg. Uansett; på sykehuset fikk jeg konstatert mageinfeksjon, og ble behandlet for dette på tradisjonelt vis, sprøyte i rumpa. Resten av Lørdag ble litt i gråsonen for meg, noe sløvet. På søndag var det på familitreff hos min far, med junior i spissen. Det ble som vanlig servert masse god mat og drikke. etter maten, ble det satt fram kaffe og sjokolade o.l. Og kjapp som en liten kar på 16 mnd. er, så rakk junior selvfølgelig å stappe en sjokolade i munnen før pappa hadde trukket pusten, han ble etter en liten stund helt hyper-aktiv og fikk utslett i ansiktet. Dette roet seg heldigvis fort, men skrekken satt langt inne. På Mandag da jeg skulle kjøre min sønn i barnehagen, oppdaget jeg at bilvinduet mitt var knust. Det var pulverisert glass over HELE bilen. Noen hadde brutt seg inn i den. Jeg begynte på dette tidspunktet å spekulere på om jeg hadde gjort noe alvorlig galt i et tidligere live eller noe. Da jeg fikk anmeldt dette hos politiet, fikk jeg til beskjed at, gjerningsmannnen var tatt, og mest sannsynlig ikke betalingsdyktig, dette gjør vel at jeg på toppen av det hele blir sittende med svarte-Per selv. Tja... det var vel stort sett det jeg hadde og klage over det.. Håper dere andre har hatt en fin helg da, og for the record: Jeg har ikke for vane og klage så voldsomt som dette, bare denne ene gangen Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Wow, har du sett My Name Is Earl? Kanskje du har vært slem før eller så har du rett og slett bare hatt en utrolig krappy helg. Håper det går bedre neste gang- Lenke til kommentar
pakke Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hehe. Føler med deg. Men se på det fra den lyse siden. I det minste våkna du ikke opp i en glattcelle sammen med Tito, en muskuløs og viljesterk badevakt med et godt øye til deg. Det blir aldri så galt at det ikke kan bli litt verre. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hm, du har en dårlig karma Nei nei.. Høres svært kjedelig ut. Håper uka, og neste helg blir bedre! Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Liker vinklingen din pakke! Det er nesten så jeg føler meg litt takknemlig over at helgen ikke ble værre. hehehe :!: Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Nyttårshelga til en kompis overgår ganske mye, her snakker vi en dårlig helg. Var over 60 timer på glattcelle på gran canaria i nyttårshelga, slik var hans nyttårsfeiring! Les og le!! Endret 31. januar 2006 av Furyfax Lenke til kommentar
pertm Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Du får håpe du har brukt opp uflaksen for en stund nå... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Uff... Bare tenke at det er bare en vei opp fra dette Lenke til kommentar
sixx Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 sitert fra batman: hvorfor faller vi?- for å lære å komme oss opp igjen lykke til videre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 I det minste våkna du ikke opp i en glattcelle sammen med Tito, en muskuløs og viljesterk badevakt med et godt øye til deg. 5526738[/snapback] Personlige erfaringer? Lenke til kommentar
pakke Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Personlige erfaringer? 5534347[/snapback] Mer en understreking av at det kunne gått enda verre. Hadde det vært personlige erfaringer innbiller jeg meg at jeg ville satset på å fortrenge det heller enn å nevne det i passende og upassende situasjoner. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Personlige erfaringer? 5534347[/snapback] Mer en understreking av at det kunne gått enda verre. Hadde det vært personlige erfaringer innbiller jeg meg at jeg ville satset på å fortrenge det heller enn å nevne det i passende og upassende situasjoner. 5534444[/snapback] Der er vi like Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå