exmith2k Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 hei. Rart problem, skulle koble til tven til pc'en en dag, som jeg gjør nesten hver dag. Men da funka det ikke, skjermen ble helt svart. Når jeg nå starter maskinen, å når den der WINDOWS XP greia kommer opp på skjermen med den 'Loading' tingen, så gir plutselig ikke skjermkortet ut signal Skjermen forblir svart. Jeg har testet med SAFEMODE, det funka, å jeg startet opp med VGA modus, det funka også. Har også resett bios. Strømpluggen i 6600GT kortet er også i. Dette har aldri skjedd på denne stasjonære pcen min før, så jeg har ikke peiling på hva som er galt. Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Prøv å koble til tv`en igjen, se om du får noe signal, hvis du får det, deaktiver tv`signalet, og kjør "vanlig" opsett (ingen tv, vanlig skjem). Også dra ut alle tv-kabler før du booter maskinen! Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Prøv å koble til tv`en igjen, se om du får noe signal, hvis du får det, deaktiver tv`signalet, og kjør "vanlig" opsett (ingen tv, vanlig skjem). Også dra ut alle tv-kabler før du booter maskinen! 5528021[/snapback] Får ikke noe ut på skjermkortet i det hele tatt Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hmm, men du får opp windows xp logoen og alt det? Hmm, da kan du prøve å fjerne skjermkortdriverene...(sikkerhetsmodus -> enhetsbehandling -> skjermkortet -> avinstaller -> reboot). Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Hmm, men du får opp windows xp logoen og alt det? Hmm, da kan du prøve å fjerne skjermkortdriverene...(sikkerhetsmodus -> enhetsbehandling -> skjermkortet -> avinstaller -> reboot). 5533628[/snapback] Jeg får opp WinXp logoen, den står der i ca 5 sek, så blir skjermen svart, å det står at den ikke får signal. Skal prøve det du sa.. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 du starter pcn i sikkerhetsmodus!! unnistallerer skjermkortdriveren installer det på nytt( Eller så kan du oppdatere skjermkortdriveren din )! Vile glück! Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Fynka fett det =) takker for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå