Gå til innhold

Varmeproblem med Asus M6V

lavoll

Anbefalte innlegg

Heisann!

Eg har ein Asus M6V (1,86ghz, 1 gb ram, 60 gb 5400 rpm hd) og er plaga av at den skrur seg av når eg spiller. Derfor installerte eg Notebook Hardware Control, og fikk eit termometer på taskbaren. Der viser det seg at maskina ligg idle på rundt 60c ved 800 mhz (6x). Setter eg den på max performance legg den seg på rundt 75-80 grader (1866 mhz, 14x). Og dette er ved 0% load. Med ein gang eg begynne bruke maskina (Photoshop, Black and White 2, Half Life 2) stig temperaturen til 85-90 grader. Dette er veldig irriterande, for maskina skal vel ikkje være så varm? Viss eg spiller lengre enn 30 min-1,5 time skrur maskina seg nesten garantert av. Altså når den 95 grader+. Har ikkje lyst å voltmodde maskina, men har ikkje lyst å levere den fra meg i lengre tid heller, då eg er avhengig av maskina i jobb i ivertfall 6 uker framover.

Forslag til løsning?

Ekstern kjøler er uaktuelt. Voltmodding kan eg sjå på viss guiden er garantert å funke på Asus M6V, sjølv om eg ikkje har lyst å tukle med maskina. Når eg først har betalt så masse penger for ei maskin, skal den då fungere?

Edit:

Ringte Asus Nordic nettopp, og dei bad meg sende inn maskina. Dette kan eg ikkje før etter arbeidsperiode, men då virkar det som det er løysninga.

Endret av lavoll
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...