Lucifer- Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Hei. Jeg har en Athlon 1,4Ghz CPU og et Abit KT7A hovedkort. Den siste tiden har PC'en begynt å restarte helt uten videre. Jeg prøvde å formatere og legge inn Win ME på nytt men problemet er enda. Jeg har prøvt å bytte CPU med en venn (Lik som min) men problemet gav seg ikke. Kan det vere hovedkortet som ikke tåler så høy Mhz? Eller er det en annen forklaring. PS: Hovedkortet er testet hos Komplett Data. Feilfritt. MVH Lucifer / Birger Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Kanskje på tide og skaffe seg WinXP... Og kanskje du har kagt inn noe nytt eller rett og slett strømforsyningen din er for liten. Det kan også være at CPU´en er for varm!!! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Prøv også en bios oppdatering. Mitt kort ble mer stabilt og harddisken bli 3 ganger så rask! Har du go ram? Altså Apacher, kingston eller lignende. Mitt ville ikke virke det før det fikk 256 brikke fra Apacher å tygge på. (har nå 512 som fungerer bra) Kt7a kortene vil gjerne ha skikkelig ram. Løse kort, ledninger eller lignende? God kjøling på prosessor og i kabinett? Lenke til kommentar
Lucifer- Skrevet 4. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2001 Jeg har 256 SDRAM, god kjøling på CPU. 2 hardisker, en på 20GB og en på 40GB. DVDROM. 3Com nettverkskort, Asus G-force 3 Deluxe. 300W powersuply. skjønner bare ikke hva det kan vere...... [ Denne Melding var redigert av: Lucifer- på 2001-12-04 16:53 ] Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 prøv å flash biosen, jeg har også det kortet alle mine problemer forsvant etter jeg flashet til den nyeste biosen Lenke til kommentar
Mawerick Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Prøv å flash biosen eller skift til et annet operativsystem. Win ME er rett og slett ikkje bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå