TST Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Ubisoft vil jobbe mer med den femte utgivelsen i Heroes-serien, og utsetter strategispillet som skulle vært i butikkene i mars. Les mer Lenke til kommentar
HellslayR Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Dette var i mine øre fantastiske nyheter Jeg har vært redd for at ubisoft skulle presse utviklerene til å gi ut spillet før det egentlig er 100% ferdig og ferdig balansert osv. Det er flott og se at noen utviklere faktisk hører på fansen av sjangeren og selve heroes sjangeren, og at de bestemmer seg for å vente for å kunne gi oss et ferdig og bra utviklet spill. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Enig med HellslayR der.. Men den Betatestingen, er det mulig å komme seg inn på den? Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 kjempebra. Trodde egentlig aldri at jeg skulle bli så glad for en utsettelse. Viser at både utviklere og utgivere tar serien og fansen seriøst. Har stor tro på at dette kommer til å bli et bra spill. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Dette var bra! Jeg gleder meg over avgjørelsen. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Etter å ha spilt det rotet som kalles Beta'en, så er dette en veldig bra nyhet. Enda mange bugs som må fjernes og ting som må virkelig ryddes opp i. Jeg er egentlig mest interresert i å se hvor bra AI'en er, som ikke er på plass i Beta'en (må spille multiplayer med 1-3 andre personer for øyeblikket). Lenke til kommentar
Boba Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Gledet meg i lengere tid til dette spillet men etter å ha testet betaen er jeg meget fornøyd med utsettelsen dette var nødvendig. betaen er multiplayer ja, men er ikke vanskelig å få den over på hot seat heller, eneste er jo at man fortsatt må spille mot andre da CPU spilleren er der, men er ikke aktivert ennå. men eller spillet virkker lovende, personelig liker jeg ekstremt godt at de har brakt tilbake oppgraderingen av Unitene som tidligere spill hadde bortsett i fra nummer 4. allit en glede å få oppgradert dine engler til erke engler :-) eneste jeg har å klage på unitene er designet på noen av dem, spesiellt dragene, de virkker for "små" ikke kraftig nok ben byggning i annsiktet etc, slik som de gammle spillene, men pirkke ting ;-) Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 At Nival og Ubisoft utsetter spillet, er i mine øyne en god ting. Dette beviser at Ubisoft er bedre enn enkelte andre utgivere til å satse på kvalitet og la utviklerne få den tiden de trenger til å lage et virkelig godt spill. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Heh, min første øyeblikklige reaksjon var dyp skuffelse, men det er heldigvis nå oppveid av det faktum at det skjedde pga alt dette. Jeg håper også på at vi vil få et skikkelig HoMMV, men jeg er også veldig eager på å spille. Derimot så ser listen på wiki veldig lovende ut. Weekly creatures og upgrades blir digg. Gleder meg også faktisk veldig til å se grafikken utspille seg her, ser faktisk ut til at de har fått det til basert på skjermskuddene. Link to beta anyone? *Går og leter* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 @Blib: HER er betatestingen av Heros of Might and Magic 5! Lykke til med testingen! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Wohoo! Takker. *vente 40min i kø* Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hmm, finnes det en patch til beta klienten? :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hmm, finnes det en patch til beta klienten? :S 5700643[/snapback] Hmm, er ikke sikker. Skal se om jeg finner noe i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ah, vart litt letta no, betaen var ikkje bra, så eg er glad for at dei tar den tida som trengs. Gler meg veldig til HOMM5. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Har spilt et parhot seat matches nå v og liker spillet mer og mer. Fremdeles småting jeg savner og den typen ting, men det skal da ikke være en remake av tidligere spill heller. Og hvis den beta-klienten, u-patchet, var noe de tenkte å utgi som et retail-spill så er jeg mektig glad for at det ble utsatt! Endret 5. mars 2006 av Blib Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Det er sant, utviklerne har sagt at de ikke kommer til å gi ut flere betaversjoner. Så du for nok vente i spenning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg