ZubZeroo Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Clan Zolid har nå åpnet rekrutering innen Enemy-Territory og Quake 4. Clan Zolid har eksistert siden 2001 da vi begynte med Quake 3, siden den gang har vi vært innom Quake 3, Enemy-Territory og Battlefield 2. Quake 3 måtte vi legge ned siden Q3 scenen i Norge døde ut, Battlefield 2 ble også lagt ned siden vi mistet mange spillere som ble lei BF2 etter Komplett.no cuppen som vi faktisk overraskende nok kom helt til kvartfinalen i. Per dags dato har vi to Enemy-Territory lag og jobber med å starte opp ett Quake 4 lag. Enemy-Territory har vi spillt siden spillet ble lansert siden den gang har vi deltatt i Warleagues, Clanbase og noen små cupper med veldig varierende resultat. I dag mangler vi spillere både på det Norske og det Internasjone ET laget for å spille så mye som vi egentlig ønsker. Spillerne på det Norske ET laget er fra 18-36 år. Så derfor spør vi deg: - Syntes du det er kjipt å spille pub alene og vil heller spille sammen med andre? - Er du lei av den gamle klanen din? - Har du tatt en pause fra ET og har tenkt på å finne deg en klan? - Vil være med på morroa i Clan Zolid? I så fall kan du ta turen på Quakenet - #Zolid og ta kontakt med meg (Quake 4) eller Cz|Nikk (Enemy-Territory). Får du ikke tak i oss sleng inn en søknad på her (Husk å hive med msn så er det lettere for oss å få tak i deg) Web: http://www.zolid.org Forum http://forum.zolid.org Sponsor: http://www.gameserver.no Endret 31. januar 2006 av ZubZeroo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg vil gjerne joine ET-divisjonen. Send meg et PM! Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Dette er en utrolig hyggelig gjeng, anbefales på det sterkeste ! Lenke til kommentar
ZubZeroo Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Takk alex <3 Savner bf2 teamet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Vel, er det noen mulighet for meg å kunne joine T-bataljonen?? Jeg spiller ET en del, men jeg har lyst på en clan. Har i tillegg sendt inn en søknad, spiller mest som medic... Håper på svar. Eller så kan du legge meg til på [email protected]... Lenke til kommentar
ZubZeroo Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Vell du er nok litt for ung for .no laget desverre Alle i ET.no teamet er 18+, så vi ser helst at man er i alle fall 16 for å joine ET laget vårt. men du kan prøve å prate med Strider på irc, han er sjef for det internasjonale laget. Kanskje han trenger folk. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Zolid <3 BF2 var kos! Savner zolid Lenke til kommentar
vegarde Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Stilig at det fortsatt er norske ET-claner Hold ET i live ! Selv er jeg i en internasjonal, ganske skilled clan, RazeR. Var tidligere i IMPERA, som forsåvidt var Nr. 1 ClanBase 3v3 Ladder Vil gjerne høre fra andre ET-spillere her på HW.no , eller kom gjerne innom #razer.et @ quakenet Lenke til kommentar
Catch`Alpha Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg kan også anbefale Zolid, en skikkelig trivelig gjeng Var med i Bf2 avdelingen i Zolid før, synd den ble lagt ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå