TheIlluminated Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Zalman sine kjølere som benytter seg av kjøleribbe og "PCI-montert" kjøler burder dere "styre unna" hvis dere har GF4, den kommer borti GF4 kortet og kan dermed ikke festes på en ordentlig måte dersom dere ikke har noen kreative løsninger på dette/at dere kan modifisere kabinettet. Lenke til kommentar
xpert Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Hvilken Zalman kjøler er det du snakker om ? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Har du da plassert monteringsbraketten feil vei eller noe sånt da? Jeg har Zalman 6500B-AlCu og den er IKKE nær mitt GF4 kort. Har et Asus Ti-4200 kort. Kassa jeg bruker er et Neon Light Black fra Microplex. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Jeg har Zalman 6000Cu og den tar borti GF4 kortet mitt. Det går bra å flytte vifte braketten et hakk ned. Vifta blir ikke liggende rett over kjøleren men det hadde ikke noe å si for tempen i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå