Leet-Pete Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Dette er et klart og tydelig brudd på Retningslinjene #10! Dette er spam, og det vil vi ikke ha noe av! Unødvendig å poste slike innlegg. (Rapportert.) Lenke til kommentar
stisom Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Har du ikke annet å gjøre enn å springe rundt på forumet å leke politi? Men jeg antar att du bare er av den typen... Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Har du ikke annet å gjøre enn å springe rundt på forumet å leke politi? Men jeg antar att du bare er av den typen... 5526111[/snapback] Lol! Tok meg et halvt minutt å rapportere denne posten. Er virkelig ikke så mye arbeid! Dessuten leste jeg gjennom poster i 'Ubesvarte innlegg' og kom tilfeldigvis borti denne. Så ikke kom her med det politi-vrøvlet ditt! Hvis ingen hadde rapportert spam, ville det sannsynligvis vært masse drit, som dette innlegget. Lenke til kommentar
stisom Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) De kalles moderatorer! Dessuten så ville ikke jeg kalle dette for spam. Å en ting til, hvorfor er du så sint? Er du sånn hele tiden? Endret 31. januar 2006 av stisom Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Tråd stenges, Leet-Pete: Skal du rapportere noe, trykker du rapporter, ikke spam tråden med hobbymodereringer - Rapporter, Ferdig - Ikke noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg