Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne tittel på sang

ostenxx

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg hørte en låt her om dagen hvor melodien (men ikke teksten) har satt seg på hjernen.

Eneste jeg husker fra teksten var det ble sunget et el. annet hvor ordet "moonlight" hadde en stor betydning.

Musikken hørtes ut som klassisk 90-tallspop av den melodiøse typen. Kvinnelig sanger. Veldig fengende refreng vil jeg hevde, men kan altså ikke huske noe mer.

Kunne jo alltids lagt ut en lydfil hvor jeg nynner refrenget, men har desverre ikke tilgang til mikrofon (eller sangstemme for den saks skyld).

Om dere har forslag til hvilken låt/artist jeg har hørt så kom med dem.

Disse er utelukket:

Leann Rimes- Moonlight Shadow

Belinda Carlisle - Moonlight Shadow

Mike Oldfield - Moonlight Shadow

Magnet - Dancing in the Moonlight

King Harvest - Dancing in the Moonlight

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leann Rimes - Can't fight the moonlight?

Forøvrig så er alle disse 3 'feil' tagget (regner med at du har sjekket på nett og det er utrolig mye sløvinger der ute som gir navn etter hva en låt høres ut som...) det er Maggie Reilly som synger Moonlight Shadow (riktignok på en Mike Oldfield-plate):

Leann Rimes- Moonlight Shadow

Belinda Carlisle - Moonlight Shadow

Mike Oldfield - Moonlight Shadow

Endret av Doogle
Lenke til kommentar

Beklager folkens, men ingen av forslagene er rett. Dessuten har ikke sangen jeg sikter til noe med tekno å gjøre. Tror rett og slett jeg vet alt for lite konkret til å finne det ut.

Er til og med ikke sikkert sangen har moonlight som en del av tittelen overhodet...

Jeg får bare høre på radioen konstant resten av uka. Kommer sikkert over den der.

Jeg skal si fra når jeg finner det ut (om det skjer). :yes:

Endret av ostenXX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...