ostenxx Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hei. Jeg hørte en låt her om dagen hvor melodien (men ikke teksten) har satt seg på hjernen. Eneste jeg husker fra teksten var det ble sunget et el. annet hvor ordet "moonlight" hadde en stor betydning. Musikken hørtes ut som klassisk 90-tallspop av den melodiøse typen. Kvinnelig sanger. Veldig fengende refreng vil jeg hevde, men kan altså ikke huske noe mer. Kunne jo alltids lagt ut en lydfil hvor jeg nynner refrenget, men har desverre ikke tilgang til mikrofon (eller sangstemme for den saks skyld). Om dere har forslag til hvilken låt/artist jeg har hørt så kom med dem. Disse er utelukket: Leann Rimes- Moonlight Shadow Belinda Carlisle - Moonlight Shadow Mike Oldfield - Moonlight Shadow Magnet - Dancing in the Moonlight King Harvest - Dancing in the Moonlight Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Lurer du på hva sangen heter? Spør her. Stickyyyyyyy Lenke til kommentar
aiwuser Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Forslag: What About The Moonlight - Cher Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Mulig du har hørt denne, men: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/wma-p...8916823-4171831 edit: Ser ut til at det bare er en remix av Mike Oldfields versjon, men den passer irriterende godt til beskrivelsen din Endret 31. januar 2006 av SBS Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Leann Rimes - Can't fight the moonlight? Forøvrig så er alle disse 3 'feil' tagget (regner med at du har sjekket på nett og det er utrolig mye sløvinger der ute som gir navn etter hva en låt høres ut som...) det er Maggie Reilly som synger Moonlight Shadow (riktignok på en Mike Oldfield-plate): Leann Rimes- Moonlight Shadow Belinda Carlisle - Moonlight Shadow Mike Oldfield - Moonlight Shadow Endret 31. januar 2006 av Doogle Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Beklager folkens, men ingen av forslagene er rett. Dessuten har ikke sangen jeg sikter til noe med tekno å gjøre. Tror rett og slett jeg vet alt for lite konkret til å finne det ut. Er til og med ikke sikkert sangen har moonlight som en del av tittelen overhodet... Jeg får bare høre på radioen konstant resten av uka. Kommer sikkert over den der. Jeg skal si fra når jeg finner det ut (om det skjer). Endret 31. januar 2006 av ostenXX Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Savage Garden - Carry On Dancing? Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Og neste gang du lurer på hva en sang heter: Spør i sticky tråden. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Sticky sticky sticky Nevner det tre ganger da dette er tredje tråd bare idag som blir stengt grunnet dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg