Pluggen Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Lurer på om noen har erfaringer med disse da det så ut til at de hadde bra utvalg og bra priser Tenkte da å bestille styling, for så over å hente det, montere det på bilen, kose meg noen dager der for så å kjøre hjem med "ny" bil Edit: Om denne burde vært i Tuning/Stylingdelen i stedet, så må gjerne en snill moderator flytte den for meg Endret 30. januar 2006 av Pluggen Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Heisann!! Har nevnt bilstyling.dk tidligere i en post her inne, men finner den ikke igjen.. uansett så kan jeg fortelle deg min erfaring! Jeg kjøpte komplett styling sett til min Corsa B for ca 4500,- ... jeg forskuddsbetalte varene, og ca 3 uker senere dukket de opp på døren.. totalbeløpet ble på ca 6500... inkl moms frakt osv!! Varene var i utmerket stand, og de er ABSOLUTT til å anbefale... en liten ting er at de er svææært trege til å ta telefonen... du må mase en del... men det er verdt det spør du meg=) Kjører du ned å får de til å montere det er det en god løsning etter mitt skjønn.. men dette ser du vel selv... Uansett, bilstyling.dk er et seriøst firma som kan abefales... Noe mer du lurte på så er det bare å slenge ut spm.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Husker du nevte det Bare tenkte på om det var fler med tanke på at det hender folk har forskjellige erfaringer Passform og finnish på stylingen da? Tenkte egentlig jeg skulle mattslipe bilen før jeg dro ned da, så få leid en plass jeg kunne modifisert og montert stylingen, får så å sparkle en del av "sprekkene" på bilen, så få profflakkert den der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå