Kridal Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Lurer på om noen vet vhor jeg kan få kjøpt sandusk e200 jeg.. kan gjodt være i utlandet! eller om noen vet om når den komemr til norge, og hva prisen da vil være?? Lenke til kommentar
Blate Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Sandisk e200 blir ikke lansert foer i slutten av mars. Vet ikke om den lanseringsdatoen bare gjelder for statene. http://www.sandisk.com/Products/Catalog(11...P3_Players.aspx Pris er sagt til aa bli US$199 for 2GB, US$249 for 4GB og US$299 for 6GB. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Har sjekket dine andre innlegg, og sett at du ikke har dysleksi. Vil derfor anbefale deg å korrekturlese innlegg før du legger de ut. Blir mye lettere å lese de da, og ikke minst blir du tatt mer seriøst Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Har sjekket dine andre innlegg, og sett at du ikke har dysleksi. Vil derfor anbefale deg å korrekturlese innlegg før du legger de ut. Blir mye lettere å lese de da, og ikke minst blir du tatt mer seriøst 5530880[/snapback] Har ei dysleksi nei.. Gikk litt fort sist gang, så det beklager jeg.. Skal passe bedre på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå