IntelAmdAti Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hei, jeg spiller ilag med en hunter, vi er nå lvl 8 night elfs begge to. Hunteren er nybegynner og jeg lurer på hvilken build som passer best for henne, jeg er prest og vi spiller alltid ilag når vi spiller. Hvilken talents bør hun velge først og hvilken build bør hun ha? Noe som er lett å bruke og samtidig funker bra til å holde henne levendes er å foretrekke Lenke til kommentar
likferd Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Hei,jeg spiller ilag med en hunter, vi er nå lvl 8 night elfs begge to. Hunteren er nybegynner og jeg lurer på hvilken build som passer best for henne, jeg er prest og vi spiller alltid ilag når vi spiller. Hvilken talents bør hun velge først og hvilken build bør hun ha? Noe som er lett å bruke og samtidig funker bra til å holde henne levendes er å foretrekke 5525520[/snapback] Beastmastery er "idiotsikkert" for en nybegynner vil jeg si. Du er mye mindre avhengig av gear i starten, og pet holder aggro fra nesten alt. Edit: Det er en ting man må passe på som beastmastery hunter. Oppgradere pet Både med armor og resistance man kjøper på trainer, og ting man lærer av å temme forskjellige dyr. Her er en side det står om ting man kan lære av å temme de forskjellige dyrene Endret 30. januar 2006 av likferd Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Beast Mastery er å foretrekke når man skal levle. Det er lett å bruke, og man slipper å jobbe så mye med å lære seg og kite og bruke feller på riktig måte. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Supert, tusen takk Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Uenig! Talentene på lav level i BeastMastery er ikke spesielt bra! De hjelper vel heller lite til at pet'en holder aggro, ikke før lvl 25-30. Jeg anbefaler _mye_ heller Markmanship Imp Conc -> Lethal Shots -> Aimed Shot (Beste egenskapen til hunter) -> Hawk Eye -> 1 poeng i Efficiency -> Mortal Shots -> ScatterShot -> Barrage -> 1 poeng til i Efficiency -> Ranged Weap -> Full respec til BM! http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Så bruker du BM til å spise cloth- users i PvP og levle som en helt. Så respeccer du til MM/Surv eller Surv/MM når du er ferdig å grinde til epic mount på lvl 60! Endret 31. januar 2006 av kristteo Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 PvP er helt uinterresant. Men, full BM eller full MM så full BM ved lvl ~40. Begge deler ser ut som kapabelt i PvE, henne får velge om hun vil ha sterke dyr eller sterk damage Lenke til kommentar
gnav Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Er det lurt å ta gå for MM til Aimed shot for å så satse resten på BM? Lenke til kommentar
pdkorva Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Mye lettere for healer ved bare å heale pettet, istedefor å heale litt på begge. Dessuten, har du BM specc, holder pettet ditt mye bedre aggro så du slipper å gå melee, melee huntere er ikke kjent for å gjøre noe stor dmg Så jeg anbefaler deg sterkt å gå for BM Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Det er lett å bruke, og man slipper å jobbe så mye med å lære seg og kite og bruke feller på riktig måte. 5525690[/snapback] Uff, det er sånn holdning som skaper wipe i 5man instancer senere. Lær det som "unge"! Kiting og traps er et must å kunne av envher god hunter. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det er lett å bruke, og man slipper å jobbe så mye med å lære seg og kite og bruke feller på riktig måte. 5525690[/snapback] Uff, det er sånn holdning som skaper wipe i 5man instancer senere. Lær det som "unge"! Kiting og traps er et must å kunne av envher god hunter. 5530155[/snapback] Ja.. Alle elsker jo en Hunter som drar aggro og deretter prøver og kite en mob. Tank klarer ikke å ta tilbake aggro og man riskerer å få adds. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Er dette en bra build til en nybegynner hunter? http://www.wowhead.com/talent/?mV0GbhgRtxVa0x Lenke til kommentar
pdkorva Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ville valgt på BM, å skippa pathfinding. Så tar du 5 på unleashed fury. Men anbefaler deg sterkt på MM å ta med de 3 poenga på "hawk eye" den er finfin. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Takk for et raskt svar Hva kan jeg bytte vekk til fordel for "hawk eye" da? EDIT: Oppdatert: http://www.wowhead.com/talent/?mV0G0xgRtxVkhx Endret 1. februar 2006 av L@xen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå