awesnes Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Er det jeg som er blind, eller er det ingen link fra forumet til hovedsiden til Akam? Før var det vel en Akam-logo der HW-logoen er nå? Er det bare jeg som savner den muligheten? Litt tungvint å skrive inn adressen i adressefeltet hver gang, og det blir tungvint å bruke "tilbake-knappen" hvis man har vært innom en del sider.... Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hos meg er det bare å trykke på akam logoen oppe til venstre. Hvilken nettleser bruker du? Selv har jeg IE Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Hei. Det som er litt pussig er at hvis jeg ikke er logget inn, da vises Akam-logoen, men hvis jeg er logget inn vises HW-logoen (med klikkbar link til hw.no) Her jeg sitter nå bruker jeg explorer, men hjemme bruker jeg både explorer, opera og firefox. Flere som opplever dette? Eller er det lokalt på min maskin?? Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Kommer an på hvor du entret forumet fra. Skriv inn www.akam.no og deretter velg Forum så er du der med logoen pent på plass tenker jeg . Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hei, Dette kommer anpå hvilken "skin" du bruker, har du akam skinnet har du en klikkbar logo til hovedsiden, men hvis du er logget inn å ikke bruker akam skinnet vil da logoen for den siden skinnet er laget til vises. Grunnen til at det vises akam logo når du ikke er logget på er at det vises som default når man entrer forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå