BeFs Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hei! Jeg ønsker muligheten til å streame Tv-bildet jeg har på pcen (tvkort) over nettverket og over til bærbaren min, skifte kanal er ikke nødvendig. Helst i Windows Media Player format. Har googlet rundt ganske lenge nå. Har søkt mye rundt på div. webcam programmer o.l. men finner ikke noe som er brukbart. Kan noen hjelpe meg? Må unnskylde hvis jeg forklarer det jeg vil ha veldig dårlig. Men finner ikke noe bedre forklaring på det jeg vil ha. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Har en link på laptopen min som er til en windows media encoder sak som jeg har blitt tipset om å bruke på mitt media center. Der kan jeg mappe signalet fra en tuner til denne, og så skape en lokal IP adresse jeg kan feks brukt til å koble opp mediaplayer på min qtek 8310. Jeg mener å huske at det er denne: http://www.microsoft.com/windows/windowsme...er/default.aspx Men jeg skal sjekke på laptopen min imorgen. Men inntil da bør det være mye å lese på de sidene som den over ligger på. AKIRA Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Fant akkurat ut om Windows Media Encoder på nett (rart at jeg ikke har sett det før) Holder på å installere nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå