Gå til innhold

moderatorene - på fest alle mann?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Årsaken var vel etter det jeg kunne se at Jannis-15 bryter forumets regler, punkt 5:

"Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. (...)"

I denne tråden tramper Jannis-15 på denne regelen (så vidt jeg kan oppfatte). Hadde det vært meg, hadde han røket ut fluksens - jeg er noget strengere.

Jannis-15: om du ikke har fått to advarsler før, får du en nå. I denne tråden bryter du denne regelen:

"Respekter dine moderatorer. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger."

Så da er vel saken grei?

-moderator yummy-

Lenke til kommentar

helt greit det. :smile:

selvfølgelig respekterer jeg kilogram, bare det at jeg ikke viste hva jeg gjorde galt og han ikke ville svare, men som sakt har jeg fått pratet med han nå, så jeg har ingenting å klage på.. :smile:

yummy: grunnen til at jeg tok det opp her var pga at jeg ikke fikk noe svar ifra han, skal ikek gjenta seg.. :wink:

Lenke til kommentar
Quote:

Vet ikke om du er klar over det, men i frames-forumet kan en stemme på andre som poster. Du har karaktere 1,0 (dårligste) og det har du fått av samtlige som har stemt på deg. Du burde muligens ta det som et lite hint om at fler oppfatter enkelte av dine kommentarer som... eh... lite passende(?).

hvordan kan jeg stemme på andre eller se min egen karakter da?
Lenke til kommentar

Denne posten vart skreven tidlig i dag, då det var problem med forumet. Difor har eg ikkje fått lagt den inn før no.

Til Jannis-15:

Grunnen til at eg ikkje har svart før i dag tidlig er ganske enkelt at eg søv om nettene. Du har i denne tråden direkte brutt retningslinjene, punkt 8:

Quote:

Respekter dine moderatorer. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via
e-post
eller private meldinger.

Eg kjem i denne omgang ikkje til å nytta meg av dette punktet, men eg burde ha gjort det. Me kjem ikkje til å tolerera meir usaklig kritikk av moderatorar i framtida, og dette gjeld spesielt deg. Postar slik som du har i denne tråden, som berre er meint for å sverte moderatorar, er grunnen til at dette punktet vart lagt inn i retningslinjene.

Sjølv om du ikkje har fått advarslar før, så er dette berre ein advarsel, og saken hadde vore annleis om eg hadde stengt deg ute. Ein advarsel er tross alt berre ein advarsel.

Vidare har eg òg lagt merke til at du har ein måte å svara på som kan virka direkte provoserande, og om det ikkje stemmer at du har fått advarslar før, så meiner eg å ha sett diskusjonar internt, angåande deg og din måte å oppføre deg på.

Din advarsel står ved lag, og eg kjem ikkje til å nøle eit sekund med å utestenge deg neste gong.

Til fondus:

Jo, eg er aktiv i helgene, som du kanskje ser. Det kan godt vere at eg er mindre aktiv i helgene, men eg er no her. Om du har oppdaga ein tråd som er feilposta, brudd på retningslinjene, benytt deg av "Meld fra"-funksjonen i frames-forumet, eller ved å sende ein e-post til meg ([email protected]), så kan me fikse slike ting kjapt. :smile:

mvh.,

Vegard,

moderator

Lenke til kommentar

Quote:

Eg kjem i denne omgang ikkje til å nytta meg av dette punktet, men eg burde ha gjort det. Me kjem ikkje til å tolerera meir usaklig kritikk av moderatorar i framtida, og dette gjeld spesielt deg. Postar slik som du har i denne tråden, som berre er meint for å sverte moderatorar, er grunnen til at dette punktet vart lagt inn i retningslinjene.

Sjølv om du ikkje har fått advarslar før, så er dette berre ein advarsel, og saken hadde vore annleis om eg hadde stengt deg ute. Ein advarsel er tross alt berre ein advarsel.

Vidare har eg òg lagt merke til at du har ein måte å svara på som kan virka direkte provoserande, og om det ikkje stemmer at du har fått advarslar før, så meiner eg å ha sett diskusjonar internt, angåande deg og din måte å oppføre deg på.

Din advarsel står ved lag, og eg kjem ikkje til å nøle eit sekund med å utestenge deg neste gong.

trodde vi hadde gjort opp jeg.. :roll:

eller har jeg missforstått noe av det du sier her?

Lenke til kommentar

Quote:

Jannis-15 skrev (2002-09-15 21:26):

trodde vi hadde gjort opp jeg..

eller har jeg missforstått noe av det du sier her?

Eg sa opptil fleire gongar til deg at alle advarslane stod ved lag, og sendte denne posten til deg på e-post tidlegare i dag, sidan det var problem med forumet på den tida. Dette godtok du då, via MSN Messenger. Å kverulere om dette no vil nok ikkje slå ut positivt i din retning. Om eg vert stressa meir av klager frå deg, vil eg utestenga deg i 14 dagar, og eg må ærlig talt innrømma at eg har strekt meg alt for langt i denne saken.

mvh.,

Vegard,

moderator

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...