Gå til innhold

moderatorene - på fest alle mann?

Anbefalte innlegg

Hei

nå sitter jeg som vanlig på forumet denne lørdagskvelden og irriterer meg over alle feilpostene, noen ganger kverulerende meldinger som bare har til hensikt å ødelegge for andredrite dem ut. i helgene flomrer det med newkids over hele forumet.

jeg har ikke merket et eneste moderatorinngrep mot feilposting (som forumet har nok av i dette øyeblikk), eller andre nødvendige tiltak.

Det er _liten_ vits å ha 20 moderatorer hvorav 0 av de er online. forumet her burde _alltid_ ha minst en moderator online til en hver tid, nettene er unntak naturligvis :smile:

Det er ikke bare denne kveldenhelgen, men nesten jeg undestreker _nesten_ hver bidige helg så er det dårlig med oppfølging av moderatorer på dette forum.

Håper det ikke er jeg som er kverulerende nå da :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, kilogran kan trekke tilbake advarslen min intil han forklarer meg _grundig_ hvilken rettningslinje[r] jeg har brutt...!

lurer på om han er helt edru i og med at han til og med påstår at dette var min andre advarsel og neste er utestengelse... :smile:

edit: jeg trodde jeg håldt meg innenfor rettningslinjene...

og om du ikke engang gidder å forklare hva jeg gjorde galt siden du gir meg advarsel burde kanskje Amund vurdere nye moderatorer.. :roll:

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-09-15 01:12 ]

Lenke til kommentar

det er nettop det som er problemet, kilogram er jo moderator..

og det var han som sendte meg Advarsel om utestengelse, så jeg sendte han en mail og spurte om hva jeg hadde gjort, men har fremdeles ikke fått noen svar.

desuten påstår han at jeg har fått _TO_ advarsler og neste er utestengelse i 14 dager..!

kilogram, du kan ikke bare utestenge meg eller gi meg Advarsel om det uten at jeg har brutt noen regler, da får du legge dem til i "rettningslinjene" FØRTS, så det er murlig å hålde dem...!

Edit, og siden det ikke var noen andre som svarte antar jeg at jeg var den eneste du sendte advarsel til, stemmer dette?

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-09-15 01:29 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-15 01:15, Thor-Egil skrev:

Nå vet ikke jeg hva/hvor du sikter til her.

En link eller lignende hadde nok hjulpet.

Ellers så skulle jeg tro dere klarer å ordne opp i uoverenstemmelser uten å ty til moderatorer.

Med mindre noen er alvorlig krenket eller retningslinjene brutt.

vel, her har du maila jeg fikk fra kilogram:

Quote:

Såvidt eg husker så er dette din andre advarsel, og dette vil og vere

den siste.

. Fleire

slike meldingar som du har posta her, og du ryk ut i 14 dagar i første

omgang. Ha ein fortsatt fin kveld.

mvh.,

Vegard,

moderator

håper du kan forklare deg kilogram...

Edit: skriveleif.. :smile:

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-09-15 01:32 ]

Lenke til kommentar

Hva du har sagt tidligere som har ført til advarsel, vet ikke jeg.

Men jeg har lagt merke til at du kanskje svarer litt småkjekt av og til. Kan fort virke barnslig og lite gjennomtenkt. Så senest et svar om en UPS for 20 min siden. Men nok om det.

Vet ikke hva som menes i denne saken her, så der får Vegard selv svare.

Det ordner seg nok :)

mvh

Thor-Egil

[email protected]

[ Denne Melding var redigert av: Thor-Egil på 2002-09-15 01:42 ]

Lenke til kommentar

"Så senest et svar om en UPS for 20 min siden."

og hva var galt med det?

jeg prøvde bare å gjøre svaret så kort som murlig.. :wink:

Edit, du sier "hva du har sakt tidligere som har ført til advarsel vet ikke jeg", problemet er jo bare det at dette er min _første_... :roll:

du må ikke blande folk når det gjelder utestengelse, Vegar... :wink:

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-09-15 01:49 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Jannis-15 skrev (2002-09-15 01:47):

"Så senest et svar om en UPS for 20 min siden."

og hva var galt med det?

jeg prøvde bare å gjøre svaret så kort som murlig.. :wink:

Edit, du sier "hva du har sakt tidligere som har ført til advarsel vet ikke jeg", problemet er jo bare det at dette er min _første_...
:roll:

du må ikke blande folk når det gjelder utestengelse, Vegar... :wink:

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-09-15 01:49 ]

Vet ikke om du er klar over det, men i frames-forumet kan en stemme på andre som poster. Du har karaktere 1,0 (dårligste) og det har du fått av samtlige som har stemt på deg. Du burde muligens ta det som et lite hint om at fler oppfatter enkelte av dine kommentarer som... eh... lite passende(?).

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-15 01:47, Jannis-15 skrev:

du må ikke blande folk når det gjelder utestengelse, Vegar...

Nå er ikke jeg Vegard, men det har vist seg flere ganger at det er lite lurt å syte/klage/skjelle ut/whatever moderatorene i tråder. Har du problemer med noen, ta det på privaten.

Og det å legge ut privat email er heller ikke videre skarpt.

Lenke til kommentar

*Sukk*

Dere/vi er vist eksperter på å snakke utenom temaet...Jannis-15, ta det opp personlig med Vegard...Gud altså...Ikke gjør det til lynsjestemning her, noe som jeg syns du fyrer ganske godt opp til....Ps...Vegard har kanskje et poeng anngående den poengsummen du har i frames-versjonen.

Og så det som har med topic å gjøre: Det er vel en god del av de moderatorene som er her på forumet som er "idlere" som man sier på IRC...La oss ta denne listen, som har med moderatorer i Tilbakemeldinger...det er ikke akkurat mange av de som er spess aktive(Jeg ser/merker di i allefall ikke).

Men egentlig så synns jeg ikke det er et spessielt problem, egentlig.

pgressum og kilogram har sin daglige oppryddings-periode, i allefall føles det slik ut. Og jeg kan ikke se at det skal være nødvendlig å ha flere moderat. Jo mere kokker, destomere søl som ordtaket sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...