Kenneth Solfjeld Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg lager min kunst på vegger, og jeg får betalt for det. Men jeg er ikke graffitikunstner! Har vært i min ungdom, ja! Men det er veldig lenge siden! Vi brukte cans (type quick) som vi stjal hos den lokale malebutikken, dette var selvfølgelig lenge før noen hadde hørt om spesialiserte butikker. Men nå har jeg altså lyst til å gå litt tilbake til røttene, og tenker teste ut skikkelig graffitispray. Jeg traff min gamle klasseforstander på apoteket her om dagen, jeg hadde ikke sett henne siden skoledagene, og det første hun sa da jeg sa at jeg var kunstner var " jasså, du driver med den taggingen enda!?" Hvorpå jeg måtte si at jeg aldri har drevet med tagging.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Ansatte ved min gamle skole trodde jeg drev med tagging før også, skjønner ikke helt. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 hvis du er eier av følgende blir du sett på som tagger: 1. baggy bukse ( merkelig nok så er ikke baggy bukser noe taggere bruker veldig ofte) 2. Hettegenser Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 hvis du er eier av følgende blir du sett på som tagger: 1. baggy bukse ( merkelig nok så er ikke baggy bukser noe taggere bruker veldig ofte) 2. Hettegenser 5531887[/snapback] Gjerne i kombinasjon med sekk, lue og høretelefoner Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Fant noe latterlig artig på Stopp tagging . com Hvis du mistenker ditt barn for å drive med tagging, er dette noe av det du bør se etter: • Malingsflekker eller -lukt fra klærne - spesielt etter kvelds- og natteturer. • Sprayflasker og store tusjer. • Bøker med taggeskisser, samt kamera til å avfotografere taggingen. • Små klistremerker man kan skrive sin tag på og klistre opp på murvegger. Legg merke til: • Store ryggsekker og hip hop-tøy som barnet ditt kan gjemme sprayflasker i. • Sene natteturer og usannheter om hvor barnet ditt har vært. • Vanskeligheter med å stå opp om morgenen. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Fant noe latterlig artig på Stopp tagging . com Hvis du mistenker ditt barn for å drive med tagging, er dette noe av det du bør se etter: • Malingsflekker eller -lukt fra klærne - spesielt etter kvelds- og natteturer. • Sprayflasker og store tusjer. • Bøker med taggeskisser, samt kamera til å avfotografere taggingen. • Små klistremerker man kan skrive sin tag på og klistre opp på murvegger. Legg merke til: • Store ryggsekker og hip hop-tøy som barnet ditt kan gjemme sprayflasker i. • Sene natteturer og usannheter om hvor barnet ditt har vært. • Vanskeligheter med å stå opp om morgenen. 5540884[/snapback] Å herregud jeg er en tagger :S Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Akkurat like teit som: http://www.rusinfo.no/hasj/ Og inne på foreldre delen * Humørsvingninger, aggressivitet og/eller sløvhet. (X), * Er veldig trett på mandager og tirsdager. (X), * Vekttap på kort tid. * Dårlig matlyst og/eller kan ha matkick. (X), * Slutter å drikke alkohol i helga (er i mot alkohol). (X), * Stort pengeforbruk, eller har mye mer penger enn vanlig. * Kodesnakker i telefonen. * Unngår blikk-kontakt (store/små pupiller), unngår å snakke med deg. * Dårlige skoleresultater, blir mer likegyldig. * Nye venner og brått skifte av klesstil. * Får kviser(X), er bleike, sier de ofte er syke, skjelvinger i henda, grimaser og skjærer tenner. * Bruker mye røkelse på rommet (for å skjule hasjrøyk) og har røde øyer. * Bruker mye øyedråper og pudder. * Overnatter ofte hos venner som foreldrene ikke treffer. * Kommer ofte sent hjem på søndag ettermiddag. (X), * Holder seg unna familiesammenkomster. Isolerer seg. (X), * Roter mer på rommet enn vanlig. (X), * Når de kommer sent hjem, lyver de om at de har sovna på nachspiel, fått seg kjæreste eller sier de ikke hadde penger til taxi. * Glemmer avtaler. (X), Det er nok en liten hasjist i oss alle. (X): Du'h. Endret 2. februar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 hvis du er eier av følgende blir du sett på som tagger: 1. baggy bukse ( merkelig nok så er ikke baggy bukser noe taggere bruker veldig ofte) 2. Hettegenser 5531887[/snapback] Gjerne i kombinasjon med sekk, lue og høretelefoner 5539839[/snapback] yep, og det er en perfekte beskrivelse av meg Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Akkurat like teit som: http://www.rusinfo.no/hasj/Og inne på foreldre delen 5541380[/snapback] jepp, og folk tror også gjerne at tæggere er multikriminelle, som røyker hasj, er voldelige osv osv. Hver gang det blir skrevet om at en tagger har brukt vold mot vekter, så er det som oftest vekteren som starter det. Falk hadde sikkerheten for Oslo Sporveier, også kjent som Concept, og de gutta var ikke akkurat gode i hue. En bekjent fikk knekt nese og skrubba trynet mot asfalten under ett møte med de folka. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=132723 Geir Spanien som VG skriver om her var en av disse vekterne som sporveiene brukte til å ta taggere i Oslo. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hørt rykter om concept jeg også. Ikke bra:P Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Nå er det jo ganske lenge siden consept faktisk var aktive da. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Nå er det jo ganske lenge siden consept faktisk var aktive da. 5564727[/snapback] they are back Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 jeg synes både grafitti og tagging er helt greit, men kan vel ikke si jeg blir spesielt gla når jeg kommer hjem og ser at noen har gått med en lilla spray og laget en lang krøllete strek langs hele husveggen her jeg bor, det er bare for å være pøbel. Folks hjem kan folk la være, men kontorbygninger offentlige bygg t-bane stasjoner helt greit, men la de som bor en plass bestemme hvordan dems hjem skal se ut. Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hvorfor går de som "tagger" i altfor store klær? Hvorfor hører de som "tagger" på hip-hop, rap og slikt? Hvorfor skal folk plassere seg selv i forskjellige grupper? Sier jeg "Narkoman" nå, så er det første dere tenker på en utslitt uteligger som ikke har dusja på noen år og som går rundt og tigger penger. Alle som bruker knark er ikke å finne på Oslo S. De finner du stort sett i store villaer med 50 dasser. Tenkt på det? Uansett det jeg vil fram til er at du trenger ikke så åpenlyst vise alle andre hvem du er og hva du driver med osv. Dette er Diskusjon.no, og jeg elsker å diskutere, så derfor tok jeg meg den friheten og skrev dette innlegget. Selvom det ikke ga svar på det du lurte på. Dette innlegget er minst like bra som en frekk kommentar som noen visse personer på forumet kommer med i ny og ne Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 tagging er grafitti, om du liker det eller ikke. Det startet med tagging som utartet seg til å bli throwups osv. Hadde det ikke vært for taggingen hadde det ikke vært noe grafitti i det hele tatt. Mvh. eks. Writer Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) tagging er grafitti, om du liker det eller ikke. Det startet med tagging som utartet seg til å bli throwups osv. Hadde det ikke vært for taggingen hadde det ikke vært noe grafitti i det hele tatt. Mvh. eks. Writer 5564896[/snapback] true that, starta jo med den berømte taggen Taki183 hvis jeg ikke husker helt feil... en god utført tag er penere en mange piecer, i mine øyne.... taki var forresten en tenåring som gikk med avisa, og som ble kjent fordi han satt opp signaturen sin overalt med i New York mens han gikk med avisa Endret 7. februar 2006 av Propaganda Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 ja, han markerte vell for å liksom markere att han har gått med avisen der eller noe sånt. Så utvikla det seg. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Vanskeligheter med å stå opp om morgenen. ohh noes, i'm a tagger... Feet Bøker med taggeskisser(bare fordi jeg kjeder meg i timene så er jeg en tagger?) hop-tøy (verste jeg noengang har hørt!) Editx2 leif ganger masse Endret 8. februar 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå