Gå til innhold

Hvor får jeg tak i bra graffitispray?

Anbefalte innlegg

Jeg har drevet med graffiti inspirert kunst i mange år. Maler abstrakte motiver, så det ligner ikke på tradisjonell graffiti på noe som helst vis. Jeg tenker å bevege meg enda nærmere graffiti stilen i kunsten min, trenger derfor skikkelig graffitispray! Noen som vet om graffitisjapper som selger slikt?

*edit* og hvilket spraymerke skal jeg velge?

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ikke finne på å kjøpe på biltema. Visst du bor i oslo så har du gamle Blackout, som nevnt ovenfor. Der selger de blandt annet Montana som er noe av det beste å bruke. Ellers så er det rimelige priser på bestilling av caner på hjemme siden til montana, pluss at det også er mulig å bestille caner her. Moltow er også rimelig bra å bruke, rener ikke så mye. Men uansett styr unna all slags vanlig spraylakk. Bruk for alt del bokser som er laget for graffiti :)

Endret av DaDon
Lenke til kommentar
Første etasje der jeg bor det, stemmer at de heter oslo kunstmateriell. Taggerjævler altså.

5529570[/snapback]

eller kunstnere

5529726[/snapback]

eller folk som går rundt å ødelegger ting som ikke er deres, men for all del dere som går rundt å sprayer på vegger, skal komme å skrive stygge ting på veggene deres.

Det kommer jo ann på øyet som ser, men sånn ser jeg på det.

Dere går jo rundt og vandaliserer...ikke no anna, vis det er din egen vegg eller planke bit værsegod, men bare teit å si at det er kunst spesielt vis det ikke er din eiendom

Lenke til kommentar

Til opplysning: Tagging er ikke synonymt med graffiti. Tagging er noe svineri som burde vekk, men graffiti er en egen kunstart. Graffiti blir ofte forvekslet med tagging, mye fordi måten å utføre kunsten på kan minne om tagging (spesielt da at offentlig eiendom ofte blir berørt).

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Første etasje der jeg bor det, stemmer at de heter oslo kunstmateriell. Taggerjævler altså.

5529570[/snapback]

eller kunstnere

5529726[/snapback]

eller folk som går rundt å ødelegger ting som ikke er deres, men for all del dere som går rundt å sprayer på vegger, skal komme å skrive stygge ting på veggene deres.

Det kommer jo ann på øyet som ser, men sånn ser jeg på det.

Dere går jo rundt og vandaliserer...ikke no anna, vis det er din egen vegg eller planke bit værsegod, men bare teit å si at det er kunst spesielt vis det ikke er din eiendom

5530600[/snapback]

du sier dere akkurat som om du mener at jeg er en tagger? og det veit du faktisk pent lite om.

@KD har rett, folk har veldig lett for å se på tagging og graffiti som samme ting, og dette stemmer ikke i det hele tatt.

en tag er en signatur, mens en graffiti piece er større bokstaver, gjerne med skygge effekter/3d og bakgrunn osv.

Jeg syns både tags (signaturer) og graffiti er fint, smaken er som baken, men jeg syns det er masse fine tags rundt omkring, også er det jo en bonus å slippe å se alle de kjipe grå veggene overalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...