Bruker-33331 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Når jeg spiser sjokolade som snickers, lion osv, så popper kvisene ut etter ca. 2 timer. Nei faen må slutte å spise sjokolade! 5532177[/snapback] Eneste jeg egentlig reagerer på er M&M's. Men ikke andre typer sjokolade. Ikke at jeg spiser så mye godteri. Endret 1. februar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Innbiller meg at jeg får mer kviser hvis jeg spiser masse sjokolade og snop i helgene... Er ikke helt sikker da. Reagerer også før en mens-periode EDIT: Skrivefeil Endret 1. februar 2006 av Silje: Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Får jeg kviser er det som oftest etter fylla... Drikker masse birra og det hender jeg "begynner" å røyke igjen, da går det gæærnt. Basiron fungerer ypperlig! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Den eneste "maten" man får kviser av er alkohol. Det kan forstyrre hormonbalansen. Ellers er det bevist at sukkerintak ikke har innvirkning på kviser. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 pga. at kviser dannes av fett eller noe sånt. Feil, dannes av betennelse... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 pga. at kviser dannes av fett eller noe sånt. Feil, dannes av betennelse... 5538369[/snapback] Stemmer. Hormoner forstyrrer noen kjertler i huden, som igjen fører til at kjertlene lager for mye fett, fettet blokkerer porene i huden i kviseområdet, og bakterier som er på huden blir stengt inne. Bakteriene trives svært godt i avstengte porer, formerer seg, og kvisene kommer. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hm.. Første gangen jeg virkelig lærer noe nyttig av OT-baren Men hvorfor har broren min mer kviser enn meg? Vi er tvillinger og har samme genmateriale Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Hm.. Første gangen jeg virkelig lærer noe nyttig av OT-baren Men hvorfor har broren min mer kviser enn meg? Vi er tvillinger og har samme genmateriale 5539509[/snapback] Fordi han er lengre i puberteten? Selvom han er dønn lik deg kan han nå være tiligere enn deg. Endret 2. februar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hm.. Første gangen jeg virkelig lærer noe nyttig av OT-baren Men hvorfor har broren min mer kviser enn meg? Vi er tvillinger og har samme genmateriale 5539509[/snapback] Fordi han er lengre i puberteten? Selvom han er dønn lik deg kan han nå være tiligere enn deg. 5539519[/snapback] ... Lol, det må jo nesten stemme. Thanks Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hm.. Første gangen jeg virkelig lærer noe nyttig av OT-baren Men hvorfor har broren min mer kviser enn meg? Vi er tvillinger og har samme genmateriale 5539509[/snapback] Fordi han er lengre i puberteten? Selvom han er dønn lik deg kan han nå være tiligere enn deg. 5539519[/snapback] ... Lol, det må jo nesten stemme. Thanks 5539546[/snapback] Må være genialt og ha en tvilling, selge meg selv for pizza Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Må være genialt og ha en tvilling. 5539613[/snapback] Yeah, you named it. Er nesten blitt avhengig av han, faktisk. Går nesten aldri ut uten han. Men er dritgøy at han har mere kviser enn meg :!: Endret 2. februar 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Må være genialt og ha en tvilling. 5539613[/snapback] Yeah, you named it. Er nesten blitt avhengig av han, faktisk. Går nesten aldri ut uten han. Men er dritgøy at han har mindre kviser enn meg :!: 5539638[/snapback] Hmm, hadde sikkert vært bedre og suge seg selv, enn når man bøyer seg og får krampe i ryggen og nakken. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hmm, så det "likferd" sier, er at hvis man vasker ansiktet ofte (to/tre ganger pr dag) så skal dette motvirke kviser? Bundy: Du er en syyk gutt Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Må være genialt og ha en tvilling. 5539613[/snapback] Yeah, you named it. Er nesten blitt avhengig av han, faktisk. Går nesten aldri ut uten han. Men er dritgøy at han har mindre kviser enn meg :!: 5539638[/snapback] Hmm, hadde sikkert vært bedre og suge seg selv, enn når man bøyer seg og får krampe i ryggen og nakken. 5539665[/snapback] Det var ikke morsomt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hvorfor var ikke det morsomt? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hvorfor var ikke det morsomt? 5540437[/snapback] Visse ting skal man bare ikke kødde med, selv i OT-baren Warning: Om jeg ser deg spøke slikt igjen, trykker jeg "report". Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Man kan også få kviser av å trene veldig mye har jeg hørt. Jeg har nesten ingen kviser Kommer en i ny og ne dog. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Hvorfor var ikke det morsomt? 5540437[/snapback] Visse ting skal man bare ikke kødde med, selv i OT-baren Warning: Om jeg ser deg spøke slikt igjen, trykker jeg "report". 5540467[/snapback] Hvorfor skal jeg ikke kødde med det? Tenk så mye morsomt jeg og meg kunne ha hatt det. Du må slippe løs din indre fjortis Endret 2. februar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hvorfor var ikke det morsomt? 5540437[/snapback] Visse ting skal man bare ikke kødde med, selv i OT-baren Warning: Om jeg ser deg spøke slikt igjen, trykker jeg "report". 5540467[/snapback] Hvorfor skal jeg ikke kødde med det? Tenk så mye morsomt jeg og meg kunne ha hatt det. Du må slippe løs din indre fjortis 5540482[/snapback] How 'bout ... n0. o.0. Men om jeg slipper løs min indre fjortis, blir jeg EMO igjen Kan ikke du heller bure inne din og la bikkja til naboen svelge nøkkelen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) jo, det kunne ha vært fullt mulig. MEN da kan hunden få forstoppelse. Og jeg liker hunder. Tror ikke naboen har hund heller. EDIT: hva er nøkkelen? Naglebåndene mine? :!: Endret 2. februar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå