Gå til innhold

dvd image prog.


Pitt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, da var som jeg trodde, begynte å lure på om man kunne lage image med daemon tools. for har jo brukte det en del...

men ingen som har et prog man kan lage et image med ? tenkte å legge inn video_ts og audio_ts i et image å brenne de ut. for det er den eneste måten det alltid fungerer. har fått så mange feil meldinger når jeg brenner med de andre funskjonene i nero 7.

Lenke til kommentar
ja, da var som jeg trodde, begynte å lure på om man kunne lage image med daemon tools. for har jo brukte det en del...

men ingen som har et prog man kan lage et image med ? tenkte å legge inn video_ts og audio_ts i et image å brenne de ut. for det er den eneste måten det alltid fungerer. har fått så mange feil meldinger når jeg brenner med de andre funskjonene i nero 7.

5533286[/snapback]

Trenger ikke å lage ISO fil først da.

Jeg bruker somoftest "Copy To DVD" når jeg har dvder i video_ts og audio_ts mapper.

Funker hver gang ;)

Lenke til kommentar

så ut som et bra program. men fikk denne feil meldingen: VTS_02_0.IFO contains bougs data and can`t be reapird. noen tips?

 

 

ja, da var som jeg trodde, begynte å lure på om man kunne lage image med daemon tools. for har jo brukte det en del...

men ingen som har et prog man kan lage et image med ? tenkte å legge inn video_ts og audio_ts i et image å brenne de ut. for det er den eneste måten det alltid fungerer. har fått så mange feil meldinger når jeg brenner med de andre funskjonene i nero 7.

5533286[/snapback]

Trenger ikke å lage ISO fil først da.

Jeg bruker somoftest "Copy To DVD" når jeg har dvder i video_ts og audio_ts mapper.

Funker hver gang ;)

5551838[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...