d'espresso Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg så en istad som brukte hook (en hvit stråle ut fra kroppen som du kan dra deg opp med).. F.eks han gikk på taket i fy_pool_day!! Han sa at det ikke var cheat, men noe som var der fra før av!! Merkelig.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 bind Q +hook Dette går bare an hvis du er på en server som har lagt inn hook-mod Bytt ut "Q" med den tasten du vil ha Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 bind Q +hook Dette går bare an hvis du er på en server som har lagt inn hook-mod Bytt ut "Q" med den tasten du vil ha 5525194[/snapback] Hvordan kan jeg legge inn hook-mod på en LAN-server?? Console et eller annet?? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Etter det jeg vet, så må du laste ned AMX-Mod, eller AMXX-Mod. For deretter å legge inn hook-plugin. Søk etter AMXX på Google Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kan man starte en amx-server(+mods) lokalt og spille på den selv? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Kan man starte en amx-server(+mods) lokalt og spille på den selv? 5534522[/snapback] Ja. jeg husker de dager jeg kjørte rollthedice, hookmod, matrixmod/WC3, goremode o.l. Kan si det spritet opp spillet. :!: Og alt sammen med bots. Selvfølgelig. Var litt leit å få til bots og amx samtidig fordi gamedll måtte være metamod mens podbot krevde at den skulle være gamedll. Dette ble fikset med noe snaxxy kommandoer i snarveien til cstrike.exe. *mimre* Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ohh, teh leetness :!: Lenke til kommentar
-Raistlin- Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 går jo an å bare bruke gravity eller boosting... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 går jo an å bare bruke gravity eller boosting... 5543042[/snapback] Kan jo prøve med sv_airaccelerate -100 sv_gravity 100 Ikke at jeg husker om det er rett cmds... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 når man surfer på lan bruker man vel airacc 100 så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg har startet en "server" (på startmenyen på 1.6" hva skriver jeg i konsolen for å få bot'er til å joine?? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Du må ha bots, hvor mange ganger må man si det? Z-Bots er fint. Google it. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Du må ha bots, hvor mange ganger må man si det? Z-Bots er fint. Google it. 5555872[/snapback] Får ikke lasta ned dem fra catch-gamer.. noen som har en direkte link?? Er det slik man gjør det?? Pakk ut filene å legg filen i ****************(hvor)? start en map og trykk "H" for og få opp menyen?? Endret 5. februar 2006 av Naked Snake Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 laster heller ned herfra.. t-skje oppskrift anyone? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Det jeg mente var, lasster ned fra en annen side.. Jeg fulgte denne oppskriften: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=200797&st=0 Men jeg skal skrive bot_add i consolen?? da skjer det ikke noe!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå