Gunder1 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Er dette mulig å få frem (mappestruktur)? stress hvis jeg skal finne en spesiell sang, så må jeg "høre meg frem til den rette" Dårlig, dette har vært ingen problem med mine tidligere spillere fra Asono Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Du kan søke etter sangene. Spilleren har søkefunksjon, men den er ikke helt enkel å bruke, siden du har bare touchpadden til rådighet. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Hmm, hvor finner jeg søk? har gått ganske grundig gjennom menyene! Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Dette var dårlig, det er ikke mappestruktur slik jeg ser det. Så hvis man har 500 sanger som de foreslår at det er plass til, så må en skrolle seg frem en etter en sang. Man kan alternativt lage 10 mapper, slik at det "bare" blir 50 sanger i hver. Uansett om det er en tungvindt søkefunksjon en plass i menyen så er dette elendig synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå