:---{D Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Her i OT-baren er det mange smarte og ikke minst morsomme personer. Derfor tenkte jeg at det hadde vært litt gøy med konkurranse i ekte Tazte Priv-stil (om dere ikke har hørt noe av det, bør dere ta dere en hør). Jeg vil til slutten av uka oppsummere og valge ut vinneren. Det vil si; jeg er dommeren som bestemmer hvem som vinner den gjeve prisen. Om dere griske småbarn lurer vel kanskje på hva premien er? Du kan vinne både heder og ære! (To ting!) Det eneste du trenger å svare på er dette: Om du skulle overnatte i et skummelt hus i en uke med en kjendis (helst norsk) for en pengepremie, hvem ville du minst likt å ha med deg? Jeg godtar ikke enkle navn som svar. Det skal være god begrunnelse. Begrunnelsen er nesten hele svaret. Så kom igjen med alt mulig møl og prøv og vinn. Om folk syns det er artig, kan vi prøve å starte en ny konkurranse en annen gang. Endret 31. januar 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Tror det ville vært skummelt å overnatte i et mørkt, forlatt hus med Christoffer Joner. Den mannen har jo spilt i endel "skumle" filmer og friker ut når en minst venter det.... den mannen er rett og slett skumel... Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Ville ikke vært med en eneste kjendis siden de fleste kjendiser oppfører seg som noen idiotiske tullinger IRL.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Ville ikke vært med en eneste kjendis siden de fleste kjendiser oppfører seg som noen idiotiske tullinger IRL.. 5525596[/snapback] Jeg har møtt endel "kjendiser" oppigjennom (Vår Staude, Christian Borch, Silje Stang, Erna Solberg, Siv Jenten, Carl I Hagen, Ingelill Killengren, Dennis Storøy, Dagfinn Lyngbø, Rune Andersen, Hans Wilhelm Steinfelt, Kåre Wildoch, Per Ståle Lønning for å nevne noen). Stort sett alle disse er veldig altighte. Det er jo selvfølgelig unntak fra regelen, men disse er heldigvis i sterkt mindretall. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Svenno.... Den kloke gamle mannen der ville nok holdt meg god og varm. Hadde jeg vært heldig så hadde han tatt med seg cowboy Laila oxo.. Her snakker vi en helaften jeg neppe ville ha glemt med det første.. Endret 31. januar 2006 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Carl Ivar Hagen. Jeg ville ikke fått sagt et eneste ord og vil bare bli sittende klynkende inntil en vegg mens han ramser opp hvor dumme de rødgrønne er på en treig og ekkel måte. Stemmen hans borer seg inn i ryggraden min. Stopp, sier jeg. Slutt med en gang! Jeg ligger og vrir meg i smerte og den eneste lyden som noensinne vil komme ut av meg igjen er klynkene som kommer når jeg hvert eneste sekund i resten av mitt liv vil minnes på denne grusomme tiden. De rødgrønne har deg! De rødgrønne har deg! Kom til meg... Himmelen er blå... Grr... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Ryddet litt. 9 poster fjernet. Edit: Og trådstarter kan vennligst endre topic til noe mer beskrivende Endret 31. januar 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå