DJViking Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Hvis jeg vil bruke Evolution(og andre) som kommer med GNOME, men jeg har KDE, må jeg også ha GNOME installert for å bruke evolution? GNOME tok 300MB ekstra på HD.. KDE tok bare 200 Når det gjelder RedHat sin up2date. Er den tilpasset GNOME? Jeg har sett at på GNOME vises up2date ikonet på taskbar'n med status om oppdateringer(En sirkel med (rød)! eller (grønn)V). Dette vises ikke i KDE. Den er ikke engang tilgjengelig via noe menyvalg i KDE. Kunne godt tenke meg å bruke bare GNOME, men KDE har endel programmer som jeg synes er gode. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Hvis jeg har KDE installert er GTK+ alt jeg trenger for å installere og kjøre programmer laget for GNOME ? Lenke til kommentar
LeD Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 GNOME benytter en rekke andre biblioteker enn GTK+. Da jeg skulle installere regnearkprogrammet "Gnumeric" trengte jeg ganske mange... Andre programmer (bl.a. "Abiword") klarer seg med bare GTK+ og glib. LeD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå