jamboesh Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hei, har just kjopt sony dvd opptaker hx-1010 og har nån spörsmål. 1. hvordan kan jeg få den til zonfree ? 2.den skal kopla til Finlux tv 32" ikke flat tv,men hvordan skal den kopplas på beste sett?(enligt boken finns det 5 olika sett att koppla mellom tvén og dvdén ? 3.på första forsoket att koppla dvdén,den klarte ikke å finne nrk 1...mm.. 4.jeg er litt desperat just nå,specielt grunet at dvdén er kjopt i sverige... 5.hvis jeg kan ikke montere den,kan nån komme med anbefalning av firma som kan montere den rett og til normal pris ? jeg er glad for alle svar mvh Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Vet ikke om noen måter å gjøre den sonefri på , men du kan sjekke Videohelp kan hende det kommer noen løsninger der etterhvert. En annen mulighet er å kontakte Sony Norge og spørre. Lenke til kommentar
jamboesh Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Takk Wipeout, Sony har just sagt til meg at man kan lägga nyt kode for at få zonefri... det er bare at dom vil ha 500.-nok for det... jeg klikte på linken (video help)som du sendte men jeg fikk besked att "server not found"... jeg syns at jeg kanksje skal kontakte en tekniker for at montere dvdén det er bare at jeg vet ikke vilken fima man skal lita på... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Fikset linken nå. Den riktige er her. En direktelink finner du her. Endret 31. januar 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
jamboesh Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Takk, jeg forstod ingenting der... kommer ingen annen at skrive komentar så går jeg til nån forhandler for at fiksa detta. Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå