Thlian Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg ble forklart her at når jeg skulle ha blurry bakgrunn og motivet klart, så etter at alt var gjort. Så skulle en bruke Magic Wand Tool for å fjerne evnt. skinn på motivet. Men DETTE var det jeg fikk til, markerte hele bagrunnen med å dobbelklikke på den med Magic Wand Tool.... Lenke til kommentar
Thlian Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Fant det ut! På en mirakuløs måte så har jeg fått trykka på "Clear" i prosessen Men dette med brightness/contrast, er det noe jeg selv må ta på feelingen slik som jeg selv foretrekker det, eller er det liksom noe som sier at "nei, slik og slik og slik" skal det være? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Alt går på feeling og smak. Gjør det du syns ser bra ut, ingen bestemmer at et bilde skal være sånn og sånn. Ved å gjøre det skaper du også noe selv, ikke noe andre mener du skal skape. Det blir ditt bilde, din kunst. Gjør det som trengs for at det skal se riktig ut for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå