shrek_2 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Hei, jeg sitter med en zalman vf-700cu skjermkortkjøler og lurer på hvordan jeg kan få styrt den fra windows(software) fordi jeg syntes den bråker selv på lavaste hastighet med den strøm adapteren som fulgte med. Jeg har koblet viften til en ledig plass på hovedkortet(PWR_FAN).. noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre?? Hovedkortet er forresten et ASUS A8N-E... Jeg har prvd speedfan men det funket ikke... Endret 30. januar 2006 av shrek_2 Lenke til kommentar
TB9 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 expertools kan være en mulighet, men da må du i såfall koble den til viftekontakten på skjermkortet link jeg byttet min vifte til en nexus 80mm. tar opp to pci slotter istedenfor en, men stor forskjell i lyd og litt bedrekjøling Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 problemet er jo at det er ulike kontakter.. 2 pins på skermkortet og 3 pins på kjøleren Lenke til kommentar
spyro Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kjøp et potmeter på microplex da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå