ZL800 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Jeg har fått i oppdrag fra min bror om å finne en PC til en kamerat av han. Han har bare 8000,- men ønsker noe som er både lett, god batterikapasitet og grafikk.. Hehe, jeg vet/antar det er noen vanskelige kriterier å oppfylle til den prisen, men hadde blitt veldig glad for alle tips og forslag. Og hvis du vet om noen tester om de aktuelle PC'ene så hadde det også vært kjekt Personlig så vet jeg ikke hva man kan forvente å få for 8000,- nå om dagen. Lenge siden jeg har oppdatert meg på bærbare, og nå som barbara er nede, så syns jeg det var litt tungvindt å komme "up to date" igjen Sånn ellers så setter han ikke noem konkrete krav, vil vel ha en helt grei PC. Siden han studere så er det jo økonomien som styrer mest, men han har klar å rive 8000,- ut av budsjettet På forhånd, takk for alle svar! Endret 30. januar 2006 av ZL800 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Se på denne: Acer AS 3023WLMi/AMD Sempron 3000+/15,4"CB/512MB/60GB/DVD-DUAL/WL/ATI-X600-XP-Ho 7995 kr, spesifikasjoner: her. Batteritid: 3,5 timer. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Eller Dell Inspiron 630m, 14,1" Pentium M Centrino, 1 gb ram for ca samme pris, dvs litt mindre. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 linker til bruktmarkedet der jeg så akurat nyss et godt kjøp. det hender det er nye gode bærbare der slik som denne for eksempel til gi bort pris. http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=43074 skulle gjerne hatt rå til og handla denne selv men sukk kann jo ikke få alt her i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå