Gå til innhold

Hva er det verste du har gjort mot en annen?

Sidious

Anbefalte innlegg

har mobbet uttallige personer, litt redd i ettertid pga. jeg trodde noen av de skulle ta livet sitt.

har fått mange til å hate andre

gjør noe dritt og si at det er andre

+++

6130985[/snapback]

been there done that. Er over det nå, blitt venner med noen jeg har mobbet forferdelig :/. Har dessverre alt for få venner også :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Værste som jeg har gjort var vel en fisketur får 10 år sia, va to kompisa som lå i telt og fiska i et vann og sletta vi sto på va ikke stor :D Huka kroken i skallen på han da jeg heiv ut, tok i av all kraft og hørte bare smellet av senna som røyk. :blush: Så da gikk vi heim til mora og faren hans så bar det sykehuset for å rive ut kroken, som var rimelig svær den.

Lenke til kommentar

ett lite uhell som har skjedd:

en fyr stod oppe på en sånn plastikk leke tårn, (til barn, me sklie osv)

jeg dro til og fyren mistet fotfestet og datt bakover, smeiset hodet i en trébenk. begynte å blø som bare f. jeg hjalp han til foreldrene hans og stakk av.

det hjelper vel ikke å si at det var min 3 år yngre bror det skjedde med. det var tross alt ikke meningen å skade han, men det skjedde nå da.

Lenke til kommentar

Var en slags mobber på barneskolen:

-Jeg og noen venner hata ei jente, så vi la en hundebæsj i ett brev i postkassa hennes

-Jeg pisket en stakkar i klassen med handduk når vi dusjet etter svømminga, han måtte gjemme seg i skapet. Dette gjorde jeg og en annen mange ganger.

-Så har jeg aldri vært så sterk fysisk, men derimot ganske ordsterk så jeg har fått mange jenter i klassen til å gråte, og en del av guttene til å klikke.

-Og mange andre ting som jeg ikke husker nå, hadde ca egen stol hos rektor..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...