Registrert Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 har mobbet uttallige personer, litt redd i ettertid pga. jeg trodde noen av de skulle ta livet sitt. har fått mange til å hate andre gjør noe dritt og si at det er andre +++ 6130985[/snapback] been there done that. Er over det nå, blitt venner med noen jeg har mobbet forferdelig :/. Har dessverre alt for få venner også Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Værste som jeg har gjort var vel en fisketur får 10 år sia, va to kompisa som lå i telt og fiska i et vann og sletta vi sto på va ikke stor Huka kroken i skallen på han da jeg heiv ut, tok i av all kraft og hørte bare smellet av senna som røyk. Så da gikk vi heim til mora og faren hans så bar det sykehuset for å rive ut kroken, som var rimelig svær den. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg kan ikke skrive det her, dersom personen/personene det gjelder leser det og skjønner at det var meg. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Vært i utallige mange slåsskamper Er mye mer jeg har gjort men det trenger ikke allmenheten å få vite om :!: Endret 19. mai 2006 av vivastar Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 har knukket begge armene og bristet 4 ribbein til en som plaget meg over lang tid har knust en ølflaske over hodet til en tilfeldig forbipasserende i fylla Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Verste jeg har gjort som jeg kommer på akkurat nå var vel den gangen på barneskolen jeg kastet en knallhard snøball rett i trynet på en kamerat (vart litt sint) Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 ett lite uhell som har skjedd: en fyr stod oppe på en sånn plastikk leke tårn, (til barn, me sklie osv) jeg dro til og fyren mistet fotfestet og datt bakover, smeiset hodet i en trébenk. begynte å blø som bare f. jeg hjalp han til foreldrene hans og stakk av. det hjelper vel ikke å si at det var min 3 år yngre bror det skjedde med. det var tross alt ikke meningen å skade han, men det skjedde nå da. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg dælja et bord i hodet til onkelen min mens han sov. Ok da, det var et lekebord og jeg var halvannet år eller noe sånt. Moren min har sagt at det er eneste gangen onkelen min har skreket til meg. Hehe. Forstår han j*vli godt jeg. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Var en slags mobber på barneskolen: -Jeg og noen venner hata ei jente, så vi la en hundebæsj i ett brev i postkassa hennes -Jeg pisket en stakkar i klassen med handduk når vi dusjet etter svømminga, han måtte gjemme seg i skapet. Dette gjorde jeg og en annen mange ganger. -Så har jeg aldri vært så sterk fysisk, men derimot ganske ordsterk så jeg har fått mange jenter i klassen til å gråte, og en del av guttene til å klikke. -Og mange andre ting som jeg ikke husker nå, hadde ca egen stol hos rektor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå