ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 har mobbet uttallige personer, litt redd i ettertid pga. jeg trodde noen av de skulle ta livet sitt. har fått mange til å hate andre gjør noe dritt og si at det er andre +++ Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 såret en veldig god person nå.. føler meg så jævlig kvalm.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Tok dama til en kompis, det var råttent gjort... 6130773[/snapback] Den der svir Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 - Knekket en nese - Mobbet nabogutten med noen kompiser til han flyttet Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Varmet opp Keperen rett før ein fotballkamp. Å fyrte av alt eg kunne fra rett utforbi 16 meteren. Å knakk handa hans. (ler egentlig av det nå) Heiv ein fyr inn i noen stikke busker ein gang, stakkars fyr. Stakk innom ein fest eingang, da ein kamerat gjekk amok å stal diverse greier å knuste ein radio, pluss han tok Pulver apperatet og spraya heile stuå gangen å kjøkkenet før me stakk av i ein bil. Fyren var 13-14 år som hadde festen, eg fekk dårlig samvitighet siden han gjorde det. Selv om eg ikke gjorde noe. Tenkte på ka mammaen, å pappaen kom til og sei som kom noen timer seinare. Pluss dei hadde ringt til politiet. OBS... hehe Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Varmet opp Keperen rett før ein fotballkamp. Å fyrte av alt eg kunne fra rett utforbi 16 meteren. Å knakk handa hans.(ler egentlig av det nå) Heiv ein fyr inn i noen stikke busker ein gang, stakkars fyr. Stakk innom ein fest eingang, da ein kamerat gjekk amok å stal diverse greier å knuste ein radio, pluss han tok Pulver apperatet og spraya heile stuå gangen å kjøkkenet før me stakk av i ein bil. Fyren var 13-14 år som hadde festen, eg fekk dårlig samvitighet siden han gjorde det. Selv om eg ikke gjorde noe. Tenkte på ka mammaen, å pappaen kom til og sei som kom noen timer seinare. Pluss dei hadde ringt til politiet. OBS... hehe 6131887[/snapback] Samme skjedde på en lokal fest her jeg bor. En fyr hadde fest, alle fikk komme, det hele endte i ett ragnarok av knust inneventar og stjålte husartikler. Verdier for over 70 000 ble borte den kvelden. Jeg var ikke der engang, var på en annen fest. takk og pris for det Jeg har vel gjort endel forferdelige ting, men det blir bare småsaker i samenligning med det som er nevnt her i tråden Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det "verste" jeg har gjort må vær da jeg kastet en snøball alt jeg hadde på en gammel lærer så han besvimte ! Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det "verste" jeg har gjort må vær da jeg kastet en snøball alt jeg hadde på en gammel lærer så han besvimte ! 6132359[/snapback] Hahaha, kanon. Skulle ønske eg og kunne fått gjort det. Ingenting å angre for det vell ? Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det "verste" jeg har gjort må vær da jeg kastet en snøball alt jeg hadde på en gammel lærer så han besvimte ! 6132359[/snapback] Hahaha, kanon. Skulle ønske eg og kunne fått gjort det. Ingenting å angre for det vell ? 6132380[/snapback] Angrer ikke, men det er allikavel det "verste" jeg har gjort noensinne Lenke til kommentar
magnuslar Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Når jeg sitter her å tenker på det har jeg gjort utrolig mye slemt. Mest på barneskolen, men alikevel. Kan ikke tro att jeg har vært en sånn drittunge. Værste jeg har gjort var vel alt jeg sa og gjorde mot jenta jeg likte, patetisk og tragisk jeg veit, men så sa jeg unskyld etter å ha lest denne tråeden og hu huska det ikke (er jo mange år sia) så da følte jeg meg litt bedre Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Tok dama til en kompis, det var råttent gjort... 6130773[/snapback] Den der svir 6131092[/snapback] kom på at jeg har gjort det samme, varte bare en uke ;P Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 skulle leke litt splinter cell med en venn, med ei sånn trefil. Endte med knekt tann Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 første hendelsen hvor jeg selv fikk meg en knekk var når jeg og naboen hadde avtalt at jeg skulle komme over senere på dagen. Jeg glad å lykkelig vandra over. Ble møtt i døra av at "oi, nei kunne ikke bli med pga fikk ikke ha mer en 1 på besøk om gangen..." døra i fleisen og bye bye. hulk Ikke noen voldsome greier, men ille nok når en har gått å gleda seg. 5524769[/snapback] been there ca 500 ganger... surt.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 - Knekket en nese- Mobbet nabogutten med noen kompiser til han flyttet 6131812[/snapback] Knegget? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Men okei, knekt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Dårlig plasseringsevne til penis er jo alltids en slager. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Helst uanmeldte besøk gjennom bakdøra :] Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Gjort narr av en bestevenn gjenntatte ganger... For noen år siden altså... Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg har vært dust mot broren min tidligere... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Helst uanmeldte besøk gjennom bakdøra :] 6133147[/snapback] Ja der og, men det er de gangene man bommer med flere kilometer at man virkelig angrer i ettertid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå