Gå til innhold

Hva er det verste du har gjort mot en annen?

Sidious

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg kan komme på nå, er da jeg slo til den fire år eldre broren min i trynet med et forstørrelsesglass(sånn rundingsak med håndtak) så han begynte å blø neseblod da jeg var liten. Men angrer ikke og har ikke dårlig samvittighet, synes det er morsomt. :!:

Lenke til kommentar

Tja om det er det værste er jeg ikke sikker på, men det første jeg kommer på, kort fortalt uten detaljer: vært litt for intim kan man vel si med dama til en god kompis en gang eller to en gang i tiden. Snakk om å være smart og påføre seg selv "god" sammvittighet :\

Lenke til kommentar

Jeg og Vero_Nica var kanskje litt småslem med noen på ungdomsskolen, er ikke så alt for stolt over det nå. Men men, gjort er gjort. En av de er faktisk vår beste venninne nå :yes:

edit: Ja, så sendte jeg en gravid kvinne i feil retning da hun spurte om veien:-(

Ba en narkoman dra en viss plass da hun spurte meg om penger:-(

Slår som regel permfolket med handleposene mine(Har ikke dårlig samvittighet for det)

Er egentlig veldig snill vett...

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar

Haha, jeg er grunnen til at de ikke bruker levende lys i Lucia-tog :!:

Var ikke med vilje, men jenta som gikk foran meg fikk en liten brann i skallepelsen. Fikk slukket den med en gang, men nå bruker ungene fakelys.

Kinda hell i uhell-situasjon :p

Lenke til kommentar
Vil vel ofte være fordi mange gutter prøver å holde tårene tilbake...iallfall når det gjelder å slå seg og slikt.

5532469[/snapback]

Kvinner gråter uansett mer enn menn. Ta f.eks Idol, hvor stor prosentandel kvinner er det blant de som bryter ut i gråt, 95-99%?

5532522[/snapback]

Jentene, de gråter for sympati tror jeg, feks når en får en softball i ansiktet.. Hun var sur på meg i en uke, WTF er det?!

Lenke til kommentar
Vil vel ofte være fordi mange gutter prøver å holde tårene tilbake...iallfall når det gjelder å slå seg og slikt.

5532469[/snapback]

Når en gutt på min skole begynner å gråte, legger han seg ned i fosterstilling med henda foran ansiktet helt til tårene forsvinner, spretter opp og sier han lurte alle.

Er så teit at jeg blir flau av å se på.

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

Sommerferien for mange år siden:

Etter å ha lekesloss og tulla en stund med broren min tok jeg opp en tennisracket og lot som om jeg skulle slå ham i hodet med den flate, harde enden. Jeg la racketen på skulderen hans, dro den tilbake, klar til å slå, men dro racketen litt ned og bakover slik at den ville stryke forbi brystet hans (noe broren min ikke så, jeg ville skremme han litt). Så slo jeg.

*SMAKK!*

Broren min trodde han var lur og hadde bøyd seg framover for å unngå slaget han trodde ville komme mot hodet hans (hvordan kunne han tro jeg var så grusom? :!: ), men fikk i stedet racketen i kjeven så det smalt. Jeg hadde vært trygg på å bomme, så jeg hadde lagt ganske mye kraft i slaget. Var redd jeg hadde knekt kjeven hans, men det gikk bra.... Lo godt av det etterpå :D

Lenke til kommentar

Mye koselig her :roll:

Blir noen ganger "Litt" sur på min yngre bror, da hender det at jeg ikke klarer å

kontrollere meg. Lurer på hvor mange ganger jeg har kastet han rundt hjemme.

Har ofte litt dårlig samvittighet for det. Er jo en liten aldersforskjell, han er 13 og jeg er snart 18, samtidig er jeg dobbelt så stor som han i masse. Men men, er vel kanskje en grunn til at jeg går under navnet "AD/HD-Chris"

blandt venneflokken. (Les: Har ikke AD/HD) hehe :roll:

Men det jeg har dårligst samvittighet for er når jeg sa "hore" til den

besteste jentevennen man kan ha :no: Snakket ikke med meg på et par måneder, var surt. Men det ordnet seg :]

Har det i kjeften, har sikkert såret en haug med folk, men de har som regel fortjent det.

Er en snill gutt :cool:

Lenke til kommentar

Værste men har gjort ja... Jeg har(muligens hadde nå) en ufattelig god kamerat, som jeg trudde tålte alt... Dev viste seg at en i grunn uskyldig spøk snudde seg tvert om, og endte med å såre han ordentlig... All tillit ble borte, og det merkes at det ikke er som det en gang var... :cry:

Men den "positive" delen nå, er at jeg veit nå hva man ikke skal gjøre!

Lenke til kommentar

5532469[/snapback]

Når en gutt på min skole begynner å gråte, legger han seg ned i fosterstilling med henda foran ansiktet helt til tårene forsvinner, spretter opp og sier han lurte alle.

Er så teit at jeg blir flau av å se på.

5539584[/snapback]

Lættis! Genialt triks! Det skal prøve neste gang jeg griner :!:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

har en kompis som påstår at alt han sier er rett men så er det feil, å når jeg viser at jeg har rett så blir han sur å åsså begynner han å sloss åsså dreger jeg han i hår torva å sier at han skal roe seg ne å han jør det og så begynner vi dær vi va før diskuteringen.

også har jeg knust en Moped til en som var kompis av meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...