reds Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (...) Angrer litt nå. Men det gikk jo bra.. Men er kjipt å gjøre sånt mot et menneske, hvertfall når man hører at en 50-øring som slippes ned fra Empire State Building kan bore seg nedi hodeskallen på et menneske på bakken ( Selv om jeg ikke tror på den myten ettersom vekten til 50-øringen ikke er så stor ) 5531711[/snapback] Den myten ble sprengt av Mythbusters på Discovery Channel. Det er ikke mulig at mynten kommer seg ned engang, den vil blåse opp igjen pga. de sterke vindene som slår mot bygningen og blir ført oppover. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 En gutt! Gråte! 5531643[/snapback] At gutter er mindre emosjonelle enn jenter er en myte skapt av de tradisjonelle kjønnsrollene. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hm...noe av det første ille jeg har gjort er å dytte kompisen min med kort shorts og liten t-skjorte inn i et kratt med masse brennesler. Tror jeg samme uka eller seinere dytta veninna mi inn i samme krattet...vanka skikkelig kjeft hjemme...gikk i første klasse. I 6. var det en kompis jeg fortsatt er mye sammen med (5 år seinere) som jeg ofte lekesloss med. Skal nevnes han er og var en del mindre enn meg. I friminuttet skulle jeg kødde litt med han, og helt impulsivt klarte jeg å knee han idiotisk hardt i balla Siste hendelsen jeg ikke er stolt av var en slosskamp på skolen...var noen i klassen som hadde kødda og kødda og kødda hele dagen, de hadde fått prat av lærere og meg som begynte å bli forbanna etter hvert. Til slutt kom en av dem og sparka meg i kneet helt uten grunn. Da blei jeg pissed og konfronterte han og spurte hva faen problemet hans var...han bare lo og hoppa på meg og prøvde og lelgge meg i bakken. Heldigvis er jeg høyere enn han og hadde ikke noe problemer med å få overtaket. Når jeg ligger på bakken oppå han begynner han og slå meg hardt i ryggen og ber meg om å slippe. Til slutt gjør det så vondt at det tilter og jeg lugger han i håp om å ha oppmerksomheta hans en annen plass så jeg kan komme meg unna. Da kommer kompisen som er i et ikke så koselig miljø med juling og gjengbanking som helgekos og sparker meg i ryggen og begynner å slå meg. Endte opp meg småvondt i ryggen, kraftig blødende nese, og vond og hoven nese i halvannen uke. Ser på meg selv som et offer, og vil tro det er det jeg blir sett på som også ettersom forklaringen til lærerne fra de to andre var uten avvik, bare tillegg til min egen. Følte meg allikevel ikke glad og tilfreds...*vil ikke sloss mer* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 En gutt! Gråte! 5531643[/snapback] At gutter er mindre emosjonelle enn jenter er en myte skapt av de tradisjonelle kjønnsrollene. 5532324[/snapback] Vel, vi er kanskje ikke mindre emosjonelle (da emosjon faktisk betyr følelse og ikke grining), men jeg vil nå fremdeles påstå at jenter tyr lettere til tårene enn gutter. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 En gutt! Gråte! 5531643[/snapback] At gutter er mindre emosjonelle enn jenter er en myte skapt av de tradisjonelle kjønnsrollene. 5532324[/snapback] Vel, vi er kanskje ikke mindre emosjonelle (da emosjon faktisk betyr følelse og ikke grining), men jeg vil nå fremdeles påstå at jenter tyr lettere til tårene enn gutter. 5532459[/snapback] Vil vel ofte være fordi mange gutter prøver å holde tårene tilbake...iallfall når det gjelder å slå seg og slikt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Vil vel ofte være fordi mange gutter prøver å holde tårene tilbake...iallfall når det gjelder å slå seg og slikt. 5532469[/snapback] Kvinner gråter uansett mer enn menn. Ta f.eks Idol, hvor stor prosentandel kvinner er det blant de som bryter ut i gråt, 95-99%? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Vil vel ofte være fordi mange gutter prøver å holde tårene tilbake...iallfall når det gjelder å slå seg og slikt. 5532469[/snapback] Kvinner gråter uansett mer enn menn. Ta f.eks Idol, hvor stor prosentandel kvinner er det blant de som bryter ut i gråt, 95-99%? 5532522[/snapback] det sier kanskje litt om kvinnfolka som er med i idol å det da Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg kom på noe som jeg faktisk har litt dårlig samvittighet for Det var i den perioden for en del år siden fjortiss-syndromene surret og gikk for fullt oppe i hodet mitt og alle kompisene mine.. Det var en lørdagsnatt og vi var ute for å gjøre faenskap. Vi hadde med oss en haug med bæreposer og gikk på epleslang hos naboen.. Treet hans var kollosalt og det var sikkert flere tusen epler i det. Vi satte igang å plukke som noen galninger og hadde etter noen timer tømt hele treet for epler. Ett par av eplene ble spist opp, mens resten ble kastet på hus, puttet i eksosrøret på biler, knust i veien og putta i postkasser.. Det som ble igjenn lå vel bare knust på asfalten ved siden av eigeren av treet Men det var gode tider Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Da jeg var liten moret vi oss med å snipe folk med luftgevær. Avstanden var så lang at det ikke ble mer enn et lite prikk hvis vi traff, men du kan tro de ble forfjamset. Uansett er det rimelig tabu å skyte på folk, så det var vel ikke videre pent gjort... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 alt for mange tilfeller hvor jenter begynner å grine i gymmen. gutter og jenter burde ha gym hver for seg...... sry men det er bare slik. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) KANDIDAT 1: jeg var ute og lekte litt med fotballen på plena. så kom storsøstra mi og tok fra meg ballen og sparka den bort. mens hun gikk mot huset tok jeg fram boomerangen min som jeg ikke har kontroll over i hele tatt. da jeg kasta prøvde jeg å treffe, men inni meg ville jeg ikke treffe. kasta likevell, traff henne i tinningen, spruta blod. 7 sting i panna osv........... var kanskje 6-7 år, hun 9. hun stod kanskije 20 meter unna. KANDIDAT 2: Jeg og en kompis hadde nettopp sett ninjaturtles og var helt inni ninja, karate osv. stod på rommet og øvde "karatetriks" som vi kalte de. skulle vise ham hvordan man skal slenge en person i bakken, endre med at jeg pælma han mot senga slik at tinning traff sengekanten. blodet randt nedover ansiktet hans. nokk en gang, sykehus og noen sting Jeg har det med å føkke folk i tinningen. vet ikke hvorfor. hver kveld i sikkert en uke for jeg og en gjeng kammerater og kasta egg på vinduer til folk rundt halloween tider i 8. klasse. når jeg tenker meg om måtte det ha vært utrolig mye arbeide å vaske bort alt. ble med å mobbe en kompis veldig mye siden andre på skolen gjorde det. angrer som faen. er veldig god kammerat med ham nå. angrer som faen. Endret 1. februar 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Var med å mobbet en på barneskolen, ble bedre venner på ungdomskolen og nå ser jeg på han som en av mine beste venner og eneste jeg kan stole 100% på. Men har fortsatt dårlig sammvitighet :/ Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Dreiv å huska i barnehagen så kom det en tulling og stelte seg rett foran huska og ble truffet i leppe. Jeg trodde jeg sparka han. Så da fkk jeg dårlig sammvitighet da. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Vil vel ofte være fordi mange gutter prøver å holde tårene tilbake...iallfall når det gjelder å slå seg og slikt. 5532469[/snapback] Kvinner gråter uansett mer enn menn. Ta f.eks Idol, hvor stor prosentandel kvinner er det blant de som bryter ut i gråt, 95-99%? 5532522[/snapback] Flere ustabile hormoner . Og så er det jo "lov" for oss Lenke til kommentar
sunberg Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 For noen år siden klarte jeg å kaste en ganske så stor vedkubbe rett i hodet på lillebroren min(han var vel en 9 år den gangen). Han fikk en SVÆR kul i panna. Fikk litt dårlig samvittighet for det... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Jeg spiste opp godteriet til broren min. Knis. Endret 1. februar 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Seether Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 FY fader det hadde eg glemt. Eg dro skulderen til broren min ut av ledd. Først hadde eg/vi sluppet han ned bak sofaen..og så skulle eg fra han opp igjen..OOoh han skreik og han skreik Eg var såpass liten at det har eg ikke noe dårlig samvittighet for Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Var liten hadde sett på film med romere. Tok en veistikk og sprang ned lillesøsteren min. Hugser bare at mamma klikka i vinkel. Slo en gang til kameraten min i magen så han spydde. Noe jeg angrer veldig på og helst bil glemme. Er fortsjatt venner da.. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det verste jeg har gjort mot andre er mot henner jeg er sammen med nå. Etter å ha vært sammen i ca. 6 år så ville jeg sjekke om gresset var grønnere på den andre siden... det var det ikke, og nå er vi sammen igjen. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Tror det at jeg var utro lagde sine sår, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå