Christian86 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) tror det blir heftig sensurert: noe i den duren her din faenskap av en hore. ikke nok med at du lyver verre enn xxxx, men du faen så falsk at halve kunne vært nok, hva faen skal jeg snakke med deg for din stygge dverg. Å sorry, som du sier "jeg sier bare sanheten", dra til helvete din stygge alkisrotte av et dopvrak Endret 31. januar 2006 av Christian86 Lenke til kommentar
czr Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 tror det blir heftig sensurert: noe i den duren her din faenskap av en hore. ikke nok med at du lyver verre enn stian, men du faen så falsk at halve kunne vært nok, hva faen skal jeg snakke med deg for din stygge dverg. Å sorry, som du sier "jeg sier bare sanheten", dra til helvete din stygge alkisrotte av et dopvrak 5527268[/snapback] Hehe.. pwnd Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 hva betyr pwnd? 5527396[/snapback] Pawned, pwned, pwnd, owned...osv. Pwnd Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Husker jeg mobba en gutt i barnehagen så mye at han flyttet, da var jeg 5 og er 18 nå, tenker fortsatt på hvor ekkel jeg var mot han. Knuste en tekanne i porselen i hode på søsteren min. Slo også søtra mi med en stor maglite i kneet når jeg var 10. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Gjort mye slemt oppover årene så... Velge ut en ting er nok umulig.. Men klarte å spenne ut begge fortenne på tvilingøsteren min for mangen år siden da. Ikke akkuratt noe jeg er stolt over, selv om det ikke var meningen å treffe henne der da. Prøver å være snill no da, (Les: Prøver....) 5526074[/snapback] Du siktet! fanget meg i et hjørne og plantet foten din (som var barfot) inn i fjeset mitt. Og SÅ begynte DU å skrike fordi eg tjente 20 kr på det.. Hm..det verste eg har gjort mot noen. En fyr som sier at eg brakk et akebrett over ryggen på han en gang, men eg mener å huske at det var en annen. (les:søster) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 merker jeg mer søskenkjærlighet nå Lenke til kommentar
lperik Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Kasta en utro ekskjæreste fra kjøkkenkroken, gjennom stua og inn i veggen på andre siden. Tror hu fikk rimelig vondt, var rimelig kjipt å tenke på i etterkant fordi hu hylgrein jo og var livredd jeg skulle gi hu juling.. Nå i etterkant however når jeg ser tilbake på alle tingene hun gjorde mot meg og ting jeg hører i etterkant hun og har gjort hadde hun fortjent så uendelig mye mer enn en flyvetur gjennom leiligheten! Hadde blitt unntaket som bekreftet regelen om at man ikke skal slå jenter. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Kasta en utro ekskjæreste fra kjøkkenkroken, gjennom stua og inn i veggen på andre siden. Tror hu fikk rimelig vondt, var rimelig kjipt å tenke på i etterkant fordi hu hylgrein jo og var livredd jeg skulle gi hu juling.. Nå i etterkant however når jeg ser tilbake på alle tingene hun gjorde mot meg og ting jeg hører i etterkant hun og har gjort hadde hun fortjent så uendelig mye mer enn en flyvetur gjennom leiligheten! Hadde blitt unntaket som bekreftet regelen om at man ikke skal slå jenter. 5527778[/snapback] skulle nesten si stakkars liten, men muligens fortjent? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 skulle nesten si stakkars liten, men muligens fortjent? 5527803[/snapback] Så absolutt fortjent. Orker ikke starte å ramse opp alle tingene hun gjorde men kan smått nevne at det er snakk om 5 andre gutter over lengre tid, samt uendelig mange sårende løgner + + Hu holder på sånn med nestemann og har jeg hørt så den dama der har jeg ikke mye godt å si om!! Lenke til kommentar
reds Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Det verste jeg har gjort er da jeg skulle tulle med en kompis. Jeg skulle knuffe borti ham, men stedet falt han over og fikk hodet i murveggen. Han svimte av og greier. Fikk ham med ned på kontoret på skolen og forklarte alt mens han våknet opp. Han fikk bare hjernerystelse, går bra med ham i dag da. Dagen etterpå var alt OK igjen. Sånn er det med venner. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 skulle nesten si stakkars liten, men muligens fortjent? 5527803[/snapback] Så absolutt fortjent. Orker ikke starte å ramse opp alle tingene hun gjorde men kan smått nevne at det er snakk om 5 andre gutter over lengre tid, samt uendelig mange sårende løgner + + Hu holder på sånn med nestemann og har jeg hørt så den dama der har jeg ikke mye godt å si om!! 5527822[/snapback] det med løgner minner meg om eksbestevennen min. For mitt vedkommende er det lite som hindrer fra å si det jeg skrev, og i tillegg slå henne flat, men jeg har for mye samvittighet for det Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Det verste jeg har gjort er da jeg skulle tulle med en kompis. Jeg skulle knuffe borti ham, men stedet falt han over og fikk hodet i murveggen. Han svimte av og greier. Fikk ham med ned på kontoret på skolen og forklarte alt mens han våknet opp. Han fikk bare hjernerystelse, går bra med ham i dag da. Dagen etterpå var alt OK igjen. Sånn er det med venner. 5527844[/snapback] Hehe.. Det verste jeg har gjort mot noen må være... hmm....tenke.... Det må være da jeg gikk i barnehagen.. Så fikk jeg og en venn lyst til å ake, så vi tok masse grus og sand og strødde det ut over faren sin nye BMW 7-serie.. Så henta vi en barnevogn (den med dobbel hjul foran også kun et sete) for så å ake ned fra taket over frontruta og over panseret... Vell, jeg så ikke så mye til han lenger! En annen ting var da jeg skulle vise en "kompis" et karatespark, så sa jeg "stå sirka 0.5m foran meg der sånn ja" så tok jeg i alt og sparka han mitt i ballene.. vell har fortjente det for å si det sånn, faren hans blei derimot ikke så blid og kasta meg ut (haha) Ellers har jeg og noen venner hellt ut alt løvet noen små unger på barneskolen har rakt opp under Rusken aksjonen, også Mandagen etter (dette var på en lørdag) så hadde rektoren sendt en lapp til læreren vår om at vi var observert på skolen den kvelden. Selvfølgelig nekta vi det, så noen andre i klassen måtte feie det opp .. ja jeg vet, jeg er slem Ellers har jeg truffet diverse folk i hue med snøball (ganske hardt)... av en eller annen grund så treffer jeg alltid folk i hue, noe som har medført at jeg ikke tørr å kaste etter feks jenter eller folk som er større enn meg lenger Kunne sikkert ramsa opp mye mer men det får stoppe her Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Jeg er litt usikker. Det må enten være da jeg tok bror min og puttet hodet hans inn i en maurtue (han var blå i hele ansiktet i mange dager) eller da jeg tok en sigarett-tenner på hånda hans (han hadde åpent sår flere mm inn i hånda). Selv ikke i dag lar familien en sjangse til å gå fra seg til å påpeke hvor ille det var. Begge deler skjedde selvfølgelig da jeg selv bare gikk i barnehagen. Endret 31. januar 2006 av invictus Lenke til kommentar
lperik Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg er litt usikker. Det må enten være da jeg tok bror min og puttet hodet hans inn i en maurtue (han var blå i hele ansiktet i mange dager) eller da jeg tok en sigarett-tenner på hånda hans (han hadde åpent sår flere mm inn i hånda). Selv ikke i dag lar familien en sjangse til å gå fra seg til å påpeke hvor ille det var. Begge deler skjedde selvfølgelig da jeg selv bare gikk i barnehagen. 5528061[/snapback] Hehe, var en liten sadist når du var mindre du altså! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg er litt usikker. Det må enten være da jeg tok bror min og puttet hodet hans inn i en maurtue (han var blå i hele ansiktet i mange dager) eller da jeg tok en sigarett-tenner på hånda hans (han hadde åpent sår flere mm inn i hånda). Selv ikke i dag lar familien en sjangse til å gå fra seg til å påpeke hvor ille det var. Begge deler skjedde selvfølgelig da jeg selv bare gikk i barnehagen. 5528061[/snapback] Hehe, var en liten sadist når du var mindre du altså! 5528083[/snapback] Nei det kalles sjalusi og det oppstår da familien får et nytt medlem som plutselig får all oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Det verste jeg har gjort er da jeg skulle tulle med en kompis. Jeg skulle knuffe borti ham, men stedet falt han over og fikk hodet i murveggen. Han svimte av og greier. Fikk ham med ned på kontoret på skolen og forklarte alt mens han våknet opp. Han fikk bare hjernerystelse, går bra med ham i dag da. Dagen etterpå var alt OK igjen. Sånn er det med venner. 5527844[/snapback] Det hørtes jo ut som et uhell, er ikke noe å føle seg dårlig for Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 jeg skulle kødde med ei skikkelig ekkel jente på trappa når jeg gikk på ungdomsskolen. Så jeg skulle kødde slå mot henne, så dukker hu selfølgelig fremover, så jeg kliner til hu midt i kjeften, så leppene hennes klistres i reggisen, og blod og sikkel renner ut av kjeften på hu og på neven min. Jeg blei så jævla kvalm, så sa jeg bare hadet og gikk inn og vaska meg. 5526140[/snapback] Det der hørtes ikke noe godt ut ;/ Og, man skal ikke slå jenter 5526222[/snapback] mente jo ikke å slå hu da ...hu bøyde seg fremover Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Å få jenter til å gråte er ikke noe man er stolt over. 5526598[/snapback] Sant, men man kan være enda mindre stolt over å få en gutt til å gråte. En gutt! Gråte! Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Da jeg var liten så bodde jeg i en høyblokk ( For de lokalkjente. De gule trosterud-blokkene som ruver over bakken og synlig nesten over hele Groruddalen). Jeg hadde det kjedelig og ettersom jeg bodde i et av de øvre etasjene (7.etg - Høøyt), så tok jeg en epleskrott og ventet på en uskyldig sjel nedi gata der. Veien gikk rett under blokken og jeg bare slapp skrotten og den landet jo rett nedi hodet på stakkaren Jeg gjemte meg, og vedkommende bare gikk videre mens han tok seg til hodet. Lo meg ihjel da. Men skjønner nå at det var helt idiotisk .. Angrer litt nå. Men det gikk jo bra.. Men er kjipt å gjøre sånt mot et menneske, hvertfall når man hører at en 50-øring som slippes ned fra Empire State Building kan bore seg nedi hodeskallen på et menneske på bakken ( Selv om jeg ikke tror på den myten ettersom vekten til 50-øringen ikke er så stor ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå