Snublefot Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Gjort mye slemt oppover årene så... Velge ut en ting er nok umulig.. Men klarte å spenne ut begge fortenne på tvilingøsteren min for mangen år siden da. Ikke akkuratt noe jeg er stolt over, selv om det ikke var meningen å treffe henne der da. Prøver å være snill no da, (Les: Prøver....) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 jeg skulle kødde med ei skikkelig ekkel jente på trappa når jeg gikk på ungdomsskolen. Så jeg skulle kødde slå mot henne, så dukker hu selfølgelig fremover, så jeg kliner til hu midt i kjeften, så leppene hennes klistres i reggisen, og blod og sikkel renner ut av kjeften på hu og på neven min. Jeg blei så jævla kvalm, så sa jeg bare hadet og gikk inn og vaska meg. Lenke til kommentar
hegem0r Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 jeg skulle kødde med ei skikkelig ekkel jente på trappa når jeg gikk på ungdomsskolen. Så jeg skulle kødde slå mot henne, så dukker hu selfølgelig fremover, så jeg kliner til hu midt i kjeften, så leppene hennes klistres i reggisen, og blod og sikkel renner ut av kjeften på hu og på neven min. Jeg blei så jævla kvalm, så sa jeg bare hadet og gikk inn og vaska meg. 5526140[/snapback] Det der hørtes ikke noe godt ut ;/ Og, man skal ikke slå jenter Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Tror ikke jeg har gjort så mye fælt.. Men, jeg har knust nagla på en kompis så den ser ut som ei steinur. Men men, den er vertfall fascinerende å se på! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Knust nagla? Hva faen er det, din bygdetulling? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Å få jenter til å gråte er ikke noe man er stolt over. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Tror det er relativt sjelden jeg gjør veldig slemme ting mot andre, prøver i grunn, som f.eks fredrikrb sier, å være minst mulig "konfliktsøkende"... Den gang jeg husker best var vel i gymmen på videregående, grunnkurs. En av de første ukene, såvidt blitt kjent med folk der, og vi skulle spille fotball. Kommer meg fri like utenfor 16 meteren, og knaller til ballen, veldig hardt mot mål. Der stod en av de fineste jentene i klassen, såvidt til side for mål, hun rekker ikke en gang reagere før hun får ballen rett i ansiktet, og gikk ned for full telling. Hun brakk ingenting, men hele fjeset var nokså rødt etterpå, og det var liten tvil om at hun hadde det vondt. Selvfølgelig løp jeg bort å unnskyldte meg, men det ble forferdelig mye grining og mas, samt jeg overhørte flere samtaler dagene etterpå med hvor "uomtenksom" og dust jeg var, selv med uttalige unskyldninger etterpå . SÅ ja, det er vel det "verste" jeg kan komme på å ha gjort mot noen, så burde kanskje være fornøyd med det i grunn... 5525405[/snapback] Er utrolig fælt med sånne som absolutt ikke vil akseptere unnskyldninger selv om det du gjorde var et uhell Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Knust nagla? Hva faen er det, din bygdetulling? 5526580[/snapback] Den kom mellom noe drev greier, og dritten starta. Å få jenter til å gråte er ikke noe man er stolt over. 5526598[/snapback] Du sier noe der.. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Gjort mye slemt oppover årene så... Velge ut en ting er nok umulig.. Men klarte å spenne ut begge fortenne på tvilingøsteren min for mangen år siden da. Ikke akkuratt noe jeg er stolt over, selv om det ikke var meningen å treffe henne der da. Prøver å være snill no da, (Les: Prøver....) 5526074[/snapback] HVA?! Har du en tvillingsøster, og alikevel så har du tid til å sitte her på forumet mellom all den obligatoriske, heftige og innvikla lesbesexen ? Endret 31. januar 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 ketchez, men hva er "nagla"? Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Har oppført meg direkte motbydelig mot jenter som har vært forelsket i meg på ungdomskolen. Ikke noe å være stolt av. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 ketchez, men hva er "nagla"? 5526748[/snapback] Nagla er nagla på en av fingrene hans... Det forsvant først. Men siden fingen nå er mosformet blir alt så gror ut og det.. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Huff.. har vel igrunn gjort mye dumt Snakka dritt om den dårlige ånden til en av mine beste venner (den gang) mens han satt rett bak meg å hørte på Spillte en form for brutal innefotball med noen kompiser. Planla det slik at han ene skulle skubbe den andre over ende mens jeg drylte ballen alt jeg hadde for å treffe han. jeg traff fingeren hans og den ble knekt oppover Det værste jeg har gjort er vel å være drittsekk med en person jeg har sterke følelser for fordi den personen ikke hadde samme følelsene for meg Men vi er venner og stiger i gradene nå Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg hekta broren min gymmen en gang. Han falt. Det var gøy først, men fikk vondt inni meg 5525021[/snapback] Tvillings kjærlihet? 5525240[/snapback] Tvillingskjærlighet, ja. Det sa gymlæreren Broren min er den eneste jeg føler meg trygg på å slå, for han vet at jeg ikke mener det vondt (les: slå = klaps i bakhodet, lite slag i nyra) Vi har en egen måte å kommunisere med smerte på. Andre ser på det som makabert. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 ketchez, men hva er "nagla"? 5526748[/snapback] Nagla er nagla på en av fingrene hans... Det forsvant først. Men siden fingen nå er mosformet blir alt så gror ut og det.. 5526834[/snapback] Negl heter det. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 verste jeg har gjort har ikke skjedd, men hva jeg vil kalle eks bestevenninen min. For å si det pent; det er langt, det er veldig stygt, og det vil antakeligvis såre en del. Kan ikke noe for at jeg missliker henne så intenst etter hva hun gjorde mot meg, men å kalle henne alt det, vel jeg sliter enda med å forsvare det ovenfor meg selv. Lenke til kommentar
czr Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg hekta broren min gymmen en gang. Han falt. Det var gøy først, men fikk vondt inni meg 5525021[/snapback] Tvillings kjærlihet? 5525240[/snapback] Tvillingskjærlighet, ja. Det sa gymlæreren Broren min er den eneste jeg føler meg trygg på å slå, for han vet at jeg ikke mener det vondt (les: slå = klaps i bakhodet, lite slag i nyra) Vi har en egen måte å kommunisere med smerte på. Andre ser på det som makabert. 5526908[/snapback] Gjør det samme med broren min. Pleier å slå han i nyreregionen når han står med ryggen til. Like moro hver gang han hyler av smerte. Problemet er at han er en smule sterkere enn meg og lar meg føle smerte få sekunder senere. Lenke til kommentar
czr Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 verste jeg har gjort har ikke skjedd, men hva jeg vil kalle eks bestevenninen min. For å si det pent; det er langt, det er veldig stygt, og det vil antakeligvis såre en del. Kan ikke noe for at jeg missliker henne så intenst etter hva hun gjorde mot meg, men å kalle henne alt det, vel jeg sliter enda med å forsvare det ovenfor meg selv. 5527197[/snapback] Hva skal du si da?? Fortell onkel Arne, så arner det seg.. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 verste jeg har gjort har ikke skjedd, men hva jeg vil kalle eks bestevenninen min. For å si det pent; det er langt, det er veldig stygt, og det vil antakeligvis såre en del. Kan ikke noe for at jeg missliker henne så intenst etter hva hun gjorde mot meg, men å kalle henne alt det, vel jeg sliter enda med å forsvare det ovenfor meg selv. 5527197[/snapback] Skriv om det etter at du har gjort det, din dramaqueen. Lenke til kommentar
jornln Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Dumpa dama jeg var sammen med - til fordel for veninna hennes (som jeg fortsatt er sammen med). Har sinnsjukt dårlig samvittighet (2år siden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå