morten_s Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Så latterlige dere er... for det første var det med multitasking en spøk.. for det andre er det win2K.. .. hvert os til sitt bruk.. for det tredje prater jeg om 15000 rpm'n, og på mange områder er den mye raskere enn raptoren min. Skjønner at du kanskje misforsto hvis du trodde jeg mente 10000 rpm'n. Oppstarten av os'et, tatt som et eksempel, går rundt 20 sek raskere. Også ber jeg en mod stenge denna tråden snarest.. før jeg blir til et mobbeoffer her Endret 3. februar 2006 av morten_s Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg tviler ikke på at det er W2k, men til mitt forsvar kan dere se her: http://www.wesbran.com/archives/2005/08/wi..._95_anni_1.html og se at fonten ser mer ut som 98 enn 2k. Det er ingen som mobber deg (mye) her og feilmeldingen var mye morsomere enn at du bruker iexplore og har en lang systemtray. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Det er ingen som mobber deg (mye) her og feilmeldingen var mye morsomere enn at du bruker iexplore og har en lang systemtray. 5546203[/snapback] Korrekt. Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Du har et poeng der. Kan være fordi det er en ganske tidlig build eller noe. Fonten på startknappen i XP har jo tydligvis endret seg opp igjennom den også så. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Denne stenges. Bør da vitterlig ikke være så vanskelig å holde seg til tema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg