zoneman Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg har nettop bestillt dette fra komplett. -MSI K8N Diamond, nForce4 SLI,Socket-939 -Asus GeForce 7800GT 256MB GDDR3 -AMD Athlon 64 X2 3800+ 2.0GHz Socket 939 men så oppdaget jeg at komplett også selger hele oppgraderings pakker alla denne. komplett oppgraderings pakke her får jeg jo mere minne med på kjøpet, eneste er at hket er et billigere. Så jeg lurer egentelig på om det er verdt å avbestille å kjøpe denne pakken pluss skjermkortet. Er hket "like" bra, prisen blir jo nesten den samma. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 hvis du ikke skal overklokke eller noe sånt og bare bruken til spilling lekser se på film osv. så skal ikke det ha så mye og si Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Har ikke tengt mye på å overklokke nei. så jeg får vel kanskje bestille denne pakka i stedenfor. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Har ikke tengt mye på å overklokke nei. så jeg får vel kanskje bestille denne pakka i stedenfor. 5527980[/snapback] joa men det følger ikke med skjermkort der!! Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 nei skjermkortet hadde jeg bestillt utenom uansett, men det ble med den bestillingen jeg tok. Sitter med den nå å nå går alt glatt i bf2 på det høyeste. i quake4 også. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ok det var da bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå