Gorthaur Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 tipper at det blir veldig bra ja. noen som vet hva parallax gjør? står under rendering synes det er flotte detaljer her 5525416[/snapback] Alt jeg ser her er dårlige teksturer i form av overdreven bump-mapping, alt for høy glossiness og en ikke spesielt pen gunner.. Selve modellen av pistolen syntes jeg også de kunne gjort litt mer ut av Men, grafikk er jo ikke alt, så jeg skal ikke skyte Saddam før demoen er testa. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 En typisk måte å implementere Parallax scrolling (som sikkert er noe annet enn P.mapping), er gamle spill der nederste delen av skjermen beveger seg motsatt retning, eller samme retning men annen hastighet enn resten av skjermen så man får en mye sterkere dybdefølelse. Det er gjerne for å illustrere fart, eller for å sette bakgrunnsgrafikk mere i fokus ved at den ikke beveger seg helt i takt med spilleren. Lenke til kommentar
RogerWilco Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Noen som husker Unreal Engine 3 demovideon hvor man ser noen mursteiner som ser ut som de er bygd opp av polygoner? Det var også en form for mapping, men gjort mye bedre enn her. Husker ikke hva slags mapping, noen som gjør? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Det var parallax mapping. Unreal engine 3 baserer seg mye på "polybumping". Endret 31. januar 2006 av MistaPi Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Unreal 3 tech demonae har brukt mykje displacement maps og. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 tipper at det blir veldig bra ja. noen som vet hva parallax gjør? står under rendering synes det er flotte detaljer her 5525416[/snapback] Alt jeg ser her er dårlige teksturer i form av overdreven bump-mapping, alt for høy glossiness og en ikke spesielt pen gunner.. Selve modellen av pistolen syntes jeg også de kunne gjort litt mer ut av Men, grafikk er jo ikke alt, så jeg skal ikke skyte Saddam før demoen er testa. 5526577[/snapback] har spilt det gjennom noen ganger nå og jeg skal nok kjøpe dette spillet. bare gi det litt tid. jeg likte det ikke noe særlig de første minuttene. når jeg begynte å leke med tidsgreia og la merke til den flotte grafikken ble jeg imponert. synes fysikken er skikkelig bra også. gleder meg rått til å få dette på xbox 360, så kan jeg legge pdz på hylla. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Synes det var en svært kort demo da. Kanskje det bare er meg? Ser ut som et helt greit spill, og jeg ser potensialet. Håper bare det ikke dukker opp x-antall genmodifiserte bosser, zombier og hundreogtrygve gale professorer med fritidsproblem.... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Fra gamespot: Next-generation graphics technology in the Saber3D engine, including normal mapping for amazing high-detailed textures and characters as well as parallax lighting, which allows the environment to come alive with detail Endret 31. januar 2006 av avanore Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg fikk ikke lyd når jeg brukte noen av våpene i det heletatt. Hadde lyd i ca. 20 sekunder til noen begynte å snakke, så falt alt ut. Huff, gadd ikke å spille mer - Gikk så tregt, selv på min 3,2Ghz, 1GB ram/P4. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Jeg fikk ikke lyd når jeg brukte noen av våpene i det heletatt. Hadde lyd i ca. 20 sekunder til noen begynte å snakke, så falt alt ut. Huff, gadd ikke å spille mer - Gikk så tregt, selv på min 3,2Ghz, 1GB ram/P4. 5527454[/snapback] spill i 1280 eller 1024 med "good" settings uten AA. HDR og alt annet kan du ha på Endret 31. januar 2006 av avanore Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg fikk ikke lyd når jeg brukte noen av våpene i det heletatt. Hadde lyd i ca. 20 sekunder til noen begynte å snakke, så falt alt ut. Huff, gadd ikke å spille mer - Gikk så tregt, selv på min 3,2Ghz, 1GB ram/P4. 5527454[/snapback] Fikk ikke noe lyd fra våpnene jeg heller. Det kom liksom lyd men den var så lav at det var flaut. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 En bug, i så tilfelle. Skal ikke være sånn (var ikke sånn hos meg, lydene fungerte fint). Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hadde samme problem her, ikke noe lyd på våpen eller 'samtaler' over radio. Prøvde å legge dette til side men spillet var fortsatt ufattelig uengasjerende og kjedelig. Garantert noe jeg ikke kommer til å kjøpe meg. Det kommer garantert bedre og artigere FPSer i år enn dette. Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Uinspirert møkkademo Kanskje selve spillet er bedre. Håper det for utviklerne sin skyld. Endret 31. januar 2006 av Drizt Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 HAH LOL, for noe dritt. Spillet var noe herk, våpnene var kjedelige, fiendene var ikke min smak, grafikken hakket uten grunn. Lyden hadde et snev av ekko. Alpha anyone? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Synes demoen var helt grei. Fikk ikke samme gode følelese av tiden her som jeg gjorde i F.E.A.R, selv om tiden i Timeshift er "saktere" for å si det sånn. Jeg elsker nesten alle spill hvor slowmo er en mulighet, men jeg fikk ikke den samme følelsen her. Grafikken på min PC er heller ikke optimal, men jeg skal nok prøve en demo på 360 for å vurdere det kjøpet! Lenke til kommentar
tåa Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 TimeShift er et førsteperson skytespill som forsøker å tenke nytt i en ellers stillestående sjanger. Spilleren får mulighet til å manipulere tidenNytenkende? Spar meg. Ideen om å manipulere tiden er slettes ikke ny, og var dessuten aldri særlig god heller. Bullet time og alminnelig lagring/lasting gjør samme nytten. Når kommer actionspillet hvor motstanderne er like sterke og kan like mye som deg selv, og dine eneste hjelpemidler er hurtighet og kløkt? Gi meg en utfordring! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Tåa, vet du ikke hva ordet "prøve" betyr? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Tror ikke dette spilles skal kjøpes. Etter å ha prøvd demoen i ei stund, fant jeg den kjedelig, platt, lineær, teite våpen og teite motstandere. But thats just me... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 TimeShift er et førsteperson skytespill som forsøker å tenke nytt i en ellers stillestående sjanger. Spilleren får mulighet til å manipulere tidenNytenkende? Spar meg. Ideen om å manipulere tiden er slettes ikke ny, og var dessuten aldri særlig god heller. Bullet time og alminnelig lagring/lasting gjør samme nytten. Når kommer actionspillet hvor motstanderne er like sterke og kan like mye som deg selv, og dine eneste hjelpemidler er hurtighet og kløkt? Gi meg en utfordring! 5531427[/snapback] Her må jeg si meg litt uenig, jeg har ikke sett FPS spill der man stopper tiden HELT, så kulene stopper rett foran deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg