TST Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Her er en demo av skytespillet TimeShift, hvor manipulering av tid er et av dine viktigste våpen. Les mer Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Er denne demoen krevende? Sliter med frameraten her med "best" settings i 1280 uten AA. Måtte ned til "good" for å ha grei fps. 3.2. 1 gig ram. geforce 6600gt 256 pci-e Har spilt gjennom demoen. Ble overasket hvor bra det var Endret 30. januar 2006 av avanore Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 No shit denne er elendig porta til PC, sliter selv med dårlig framerate og PC`en er ikke akkurat dårlig heller. Samt at jeg har litt problemer med lyden, med at samtale lyden faller ut og at lyden fra gunnerne høres blass ut ikke noe futt i den nei. Der var halve følelsen vekke. Samt grafikken var ikke all verdens heller. Var mye plastikk aktig grafikk dette. Fikk ikke noe aha opplevelse for å si det slik. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) No shit denne er elendig porta til PC, sliter selv med dårlig framerate og PC`en er ikke akkurat dårlig heller. Samt at jeg har litt problemer med lyden, med at samtale lyden faller ut og at lyden fra gunnerne høres blass ut ikke noe futt i den nei. Der var halve følelsen vekke. Samt grafikken var ikke all verdens heller. Var mye plastikk aktig grafikk dette. Fikk ikke noe aha opplevelse for å si det slik. 5524605[/snapback] Synes det var litt kjedelig i begynnelsen. Men når jeg begynte å bruke tidsgreia så ble det skikkelig artig. Synes grafikken ikke var så dårlig heller. Eneste er fps som sliter litt. Men det gikk greit på "good" i 1280 med HDR. Fysikken er veldig bra Artig å se hvordan rocketfyren skyter i stykker den bilen i slow motion og alle biter fyker til himmels. Endret 30. januar 2006 av avanore Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Men hvorfor er bildene de samme på PC utgaven og '360 utgaven? Bildene fra PC-versjonen er prikk lik bildene fra '360 utgaven? Er ikke 360 utgaven ferdig kanskje, så har de bare brukt bilder fra PC'en istedenfor, eller? 360 screenshots Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Det er vanskelig for Gamer.no å ta screenshots fra et konsoll-spill. Da må man ha konsollen koblet til PC'en, noe de sikkert ikke har. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Men hvorfor er bildene de samme på PC utgaven og '360 utgaven? Bildene fra PC-versjonen er prikk lik bildene fra '360 utgaven? Er ikke 360 utgaven ferdig kanskje, så har de bare brukt bilder fra PC'en istedenfor, eller? 360 screenshots 5525097[/snapback] kanskje spillet ser helt likt ut på pc og xbox 360 jeg blir imponert over 360 hvis den klarer kjøre dette spillet på max settings i 1080i Endret 30. januar 2006 av avanore Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Men hvorfor er bildene de samme på PC utgaven og '360 utgaven? Bildene fra PC-versjonen er prikk lik bildene fra '360 utgaven? Er ikke 360 utgaven ferdig kanskje, så har de bare brukt bilder fra PC'en istedenfor, eller? 360 screenshots 5525097[/snapback] kanskje spillet ser helt likt ut på pc og xbox 360 jeg blir imponert over 360 hvis den klarer kjøre dette spillet på max settings i 1080i 5525263[/snapback] 360 er jo kraftigere enn de fleste "hjemme PC'er" som er ute nå, så jeg skulle da tro at den vil levere bedre grafikk. Hvis ikke så vil den neppe levere 100 % samme grafikk, noe som det er på bildene. Selv om det er vanskelig å se "fysikken" når det er stillbilder, kanskje den er bedre? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) tipper at det blir veldig bra ja. noen som vet hva parallax gjør? står under rendering synes det er flotte detaljer her Endret 31. januar 2006 av avanore Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Potensialet er der absolutt, men som flere andre her sa, er grafikken alt for laber for at det skal kreve SÅ mye. Grafikken i seg selv er helt grei nok, men at spillet skal kreve SÅ mye er bare absurd. Tipper dårlig konvertering fra konsoll er svaret på det problemet. Synes effektene i spillet her var ganske så pene, og våpnene var veldig interessante. Dessuten er jo timeshift-mulighetene ganske så neat. Ellers kan jeg ikke skjønne hvorfor de skryter over ragdoll-fysikken deres, da den absolutt ikke er noe å skryte over (heller noe å skjemmes over). En del andre små bagateller finnes også i dette spillet, men om de får fiksa FPS-problemene (som er hovedproblemet til spillet), kan det bli et ganske så greit FPS. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Dette var nesten som å spille Red Faction 2 med tidseffekter. Kjedelig og lite engasjerende. Syns spillet bruker den tidsgreien bare som en gimmikk. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Det at demoen krever mye er ikke en overraskelse fra min side ihvertfall. F.eks FEAR demoen gikk også veldig ureint på min PC, men original versjonen gikk glattere. Originalversjon er ofte mindre hakkete enn demoversjon. Har ikke prøvd demoen enda btw. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Dette var nesten som å spille Red Faction 2 med tidseffekter. Kjedelig og lite engasjerende. Syns spillet bruker den tidsgreien bare som en gimmikk. 5525713[/snapback] Der satte du det på plass, med andre ord ikke det spillet jeg går til anskaffelse med det første. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Har så langt vært rimelig uinteressert i denne tittelen, men etter å ha spilt denne demoen ble jeg mer nysjerrig. Hvorvidt dette tidsgreiene er en gimmick eller ikke ble jeg ikke helt sikker på av denne demoen. Den var så kort. Synes ellers det så lovende ut, men veit ikke om det kan greie å engasjere så mye som HL2, FEAR og Far Cry. Da bør historien også holde. Så får se når det blir lansert, hva som blir sagt og skrevet. Dr.Peedee Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Koste meg med demoen fullvers. skal has! edit: damn, digger timeshift effekten Endret 31. januar 2006 av KillerX Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Men hvorfor er bildene de samme på PC utgaven og '360 utgaven? Bildene fra PC-versjonen er prikk lik bildene fra '360 utgaven? Er ikke 360 utgaven ferdig kanskje, så har de bare brukt bilder fra PC'en istedenfor, eller? 360 screenshots 5525097[/snapback] Det er nok bare GameSpot som har gjort en glipp, ved å legge opp PC-skjermbilder i Xbox 360-produktet, og vice versa. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) noen som vet hva parallax gjør? står under rendering 5525416[/snapback] Kort forklart er det en type bump mapping som gir en mye bedre illusjon av dybde i texturene (noe man kan se fra bilde ditt). Dette brukes fremfor å bruke faktisk geometry (polygons) som er mye mer krevende. Dette er noe vil vil se mer og mer av fremover. Endret 31. januar 2006 av MistaPi Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Dårlig optimalisert demo og labre våpen,dårlig feeling og kick i dise pga. tam lyd. Meget bra detaljer på mange av teksturene og disse effektene man kan bruke var også litt småstilig. Tenkte litt på demoen til Über Soldat,der kunne man får fram et "force field" forran seg for å stoppe kulene,så kunne mane bare valse inn i ein gjeng med tyske soldater å se de falle om,jævlig stilig Men ja,tror nepper eg kommer til å ha meg dette spillet verken på PC eller 360,hadde isåfall blitt på sistnevnte da eg tipper spillet er best optimalisert på konsoll. Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 noen som vet hva parallax gjør? står under rendering 5525416[/snapback] Kort forklart er det en type bump mapping som gir en mye bedre illusjon av dybde i texturene (noe man kan se fra bilde ditt). Dette brukes fremfor å bruke faktisk geometry (polygons) som er mye mer krevende. Dette er noe vil vil se mer og mer av fremover. 5526211[/snapback] Er du sikker på dette? Parallax er jo et fenomen hvor et objekt ser ut til å bevege seg pga. forandringer i bakgrunnen. Ser ikke helt sammenhengen mellom din forklaring, og hva begrepet 'parallax' faktisk betyr. Mange husker nok sikkert parallax-scrolling fra gamle spilltitler til C64 og Amiga bl.a. Var vel et litt kult spill som het 'Parallax' også, så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
RogerWilco Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Parallax_mapping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg